Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kul Logo?


complex

Anbefalte innlegg

du har jo egentlig bare skrevet navnet i en-eller-annen font, er ikke videre imponert nei. Hvis du bruker photoshop så anbefaler jeg å bruke et motiv an noe slag å editere det slik du vil. Jeg har bare laget noen enkle selv, som f.eks denn hvor jeg bare skreiv rock...

post-842-1146513604_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoen er simpel og stilren, men ser fullstendig generisk ut. Allikevel anbefaler jeg dere ikke å rote rundt i photoshop for å få den til å se bedre ut. Det vil mest sannsynlig gjøre den styggere, med mindre man vet hva man skal gjøre.

Men det er et par småtriks som kunne gjordt den litt mer "unik", selv om det som oftest krever mye mer for å få en virkelig god en. Hva man like kan variere veldig, men dette er noen punkter jeg kommer på som får det til å ikke bare se ut som vanlig tekst:

Ha enkelte bokstaver i en annen farge. feks Bay i rødt mens det andre er svart.

Ha noen bokstaver i annen størrelse eller font

Lag en ramme. Det enkleste er en simpel geometrisk form, men alt mulig kan gå.

Legg til noen gimmick-detaljer. Feks en stjerne (uoriginalt, men det er et eksempel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoen er simpel og stilren, men ser fullstendig generisk ut. Allikevel anbefaler jeg dere ikke å rote rundt i photoshop for å få den til å se bedre ut. Det vil mest sannsynlig gjøre den styggere, med mindre man vet hva man skal gjøre.

Men det er et par småtriks som kunne gjordt den litt mer "unik", selv om det som oftest krever mye mer for å få en virkelig god en. Hva man like kan variere veldig, men dette er noen punkter jeg kommer på som får det til å ikke bare se ut som vanlig tekst:

Ha enkelte bokstaver i en annen farge. feks Bay i rødt mens det andre er svart.

Ha noen bokstaver i annen størrelse eller font

Lag en ramme. Det enkleste er en simpel geometrisk form, men alt mulig kan gå.

Legg til noen gimmick-detaljer. Feks en stjerne (uoriginalt, men det er et eksempel)

Takk for svar.. Fonten har jeg lagt selv. Har tenkt å redigere den mer, få den litt annerledes. Men jeg liker å ha det enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.