Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dead Set Pre-Demo


Tearjack

Anbefalte innlegg

Dead set var ihvertfall en veldig bra beskrivelse av trommene... utrolig dårlig trommelyd.. spesielt skarptrommen.. hørtes ut som en plastbøtte snudd på hodet. Og i tillegg spiller han veldig lite tight, og det ødelegger litt for resten i bandet.. Vokalen var også noe sur.

Ikke min musikksmak dette, men jeg ville nok øvt veldig mye mer, og fått spillt inn en bedre demo, før jeg begynte å søke om spillejobber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Okei. Jeg ga sangene en sjanse. Kan ikke si jeg likte det for mye. Jeg likte ikke låtmaterialet, vil si det ikke holdt en særlig høy standard (hørte riktignok bare en sang, men orket ikke mer). Vokalen likte jeg ikke i det hele tatt, trommene hadde en sinnsykt innestengt lyd. Gitaren (ene) var det med best lyd og best utførelse. Men potensialet er der, men dere må jobbe mer med lyden, og SPESIELT vokalisten.

Og jo, produksjonen av en demo betyr utrolig mye. Det kan bety om et band får spillejobber eller platekontrakt. Du vil ikke signe noen som ikke har brukt mye tid på demoen sin, for det høres ut som de ikke legger mye arbeid i det, etc, etc.

Happy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.