Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

opptaksprøve


turbo90

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lønner det seg egentlig å velge sang med vokal da? (Om ikke du synger selv)

Det er nok avhengig av hva slags sang det er. Tror ikke det hadde vært så lurt med en sang av kun powerakkorder, i det samme mønsteret. Men en sang som Mr. Brownstone, med i allefall LITT variasjon mellom akkorder, solo, og, riff, mente i allefall læreren min burde være fin som 2. sang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må følgende:

Test i kunnskap om noteverdier og noter i G-nøkkel og F-nøkkel

Test i gehør - imitasjon ( ”herming”) av enkel melodi og rytme, gjenkjenne dur og moll.

Spille 1 – 2 stykker på hovedinstrumentet, inntil 5 minutter.

Kort intervju

Hva innebærer det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du kan noter. Korps FTW. Nå er jeg nesten GLAD for at jeg gikk på korps en gang.

Skal forresten spille Sweet child of mine GnR og Black Dog - Led Zeppelin på opptaksprøven.

Det blir totalt 17 gitarister blant de som søker om de 30 plassene på Heimdal. Nå er det bare å koble ut nettet, og begynne å øve enda mer...

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen...det var jo jævla bra karakterer alle sammen her har a? :blink:

jesus f***

ligger sikkert 2 snitt jeg :blink:

akurat det jeg tenkte og :blink: hadde 2,9 ut av ungdomsskolen, og når jeg hører om folk med 4,7 som IKKE kom inn, så angrer jeg ikke akurat på at jeg ikke jobbet hardere, tenk å bruke fritiden sin på skole og ikke komme inn der man vil a, da hadde jeg følt meg SKIKKELIG snytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du kan noter. Korps FTW. Nå er jeg nesten GLAD for at jeg gikk på korps en gang.

Skal forresten spille Sweet child of mine GnR og Black Dog - Led Zeppelin på opptaksprøven.

Ååh, takk og lov.. Er helt enig. Gikk også i korps engang, og kan noter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.