Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

opptaksprøve


turbo90

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er blandt den beryktede "Hå-ungdommen" på Jæren, og her prøver visst skolene å unngå school-dropouts, så de ser litt gjennom fingrene på karakterer og sånn. Tror jeg. :huh:

Uansett, når det gjelder dette med opptaksprøve... Jeg sendte inn skjemaet om opptaksprøven to dager før den skulle være inne, altså ble den poststemplet før fristen, og jeg går ut ifra at den telles som gyldig.

Kommer jeg til å få nærmere informasjon i form av brev? Når kan jeg i så fall vente å få noe i posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om noen som kom inn med 4,1 i snitt takket være opptaksprøva. Du får bare krysse fingrene. :) Er redd snittet er ganske høyt enkelte steder.

får satse på variert spillestil..tenkte jeg skulle spille "fly me to the moon" og still got thye blues"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om noen som kom inn med 4,1 i snitt takket være opptaksprøva. Du får bare krysse fingrene. :) Er redd snittet er ganske høyt enkelte steder.

får satse på variert spillestil..tenkte jeg skulle spille "fly me to the moon" og still got thye blues"

Høres bra ut. Øv litt notertil teoriprøva. Øv på å høre forskjell på dur/moll. Tenk ut noen bra svar til intevjuet og virk positiv :) Så får håpe ting går fint! Lykke til uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om noen som kom inn med 4,1 i snitt takket være opptaksprøva. Du får bare krysse fingrene. :) Er redd snittet er ganske høyt enkelte steder.

får satse på variert spillestil..tenkte jeg skulle spille "fly me to the moon" og still got thye blues"

Høres bra ut. Øv litt notertil teoriprøva. Øv på å høre forskjell på dur/moll. Tenk ut noen bra svar til intevjuet og virk positiv :) Så får håpe ting går fint! Lykke til uansett :D

intervju? er d hørelære også?

skal man ikke bare spille da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må følgende:

Test i kunnskap om noteverdier og noter i G-nøkkel og F-nøkkel

Test i gehør - imitasjon ( ”herming”) av enkel melodi og rytme, gjenkjenne dur og moll.

Spille 1 – 2 stykker på hovedinstrumentet, inntil 5 minutter.

Kort intervju

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut med 4,7 og kom ikke inn.

Føler meg litt urettferdig behandlet, for de tok ikke inn folk på ferdigheter det året, selv om de påstod det. Ett av bevisene jeg har for det er en venninne av meg som takket nei til plassen hun angielig hadde fått på ferdigheter, også fikk ikke jeg den plassen, selv om jeg lå øverst på alle tenkelige ferdighetsventelister :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4.7 i snitt, og regner med å havne på en sted mellom 4.7-5.1 til sommeren. I tillegg til prøvespillingen, mente gitarlæreren min ( som har vært sensor på opptaksprøven hos Katta) at jeg sansynligvis kom inn, med god margin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.