Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Hot Rod Limited edition


kazarius

Anbefalte innlegg

Fin den! Er det den LE-modellen som kommer uten boost-funksjonen? Jeg leste i et review av 2x12" og 4x10" modellene i Hot-Rod serien at krestene var litt annerledes der fra standardmodellene, og at de låt bedre, indirekte fordi de ikke hadde sånn boost-knapp. Ikke spør meg om teknikken bak...

Men jeg lurte på om det kanskje er tilfellet med Blues Junioren også? Veldig poppis kvalitetsamp det der! Vet om maaaange som har sånne, og ingen som er misfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den! Er det den LE-modellen som kommer uten boost-funksjonen? Jeg leste i et review av 2x12" og 4x10" modellene i Hot-Rod serien at krestene var litt annerledes der fra standardmodellene, og at de låt bedre, indirekte fordi de ikke hadde sånn boost-knapp. Ikke spør meg om teknikken bak...

Men jeg lurte på om det kanskje er tilfellet med Blues Junioren også? Veldig poppis kvalitetsamp det der! Vet om maaaange som har sånne, og ingen som er misfornøyd!

Ingen boost knapp på denne maskinen nei, og det er det ikke på blues junior heller så vidt jeg vet. du har nok rett.

Men poppis sier du? Jeg skulle da mene at denne forsterkeren er ganske universal av seg. den liker pedaler i allefal. Jeg spiller igrun mest alternativ, prog, jazz og god gammel rock.

Planen var egentlig å kjøpe blues junior, men så kom jeg over denne forsterkeren i stedet.

Billigere faktisk.

Var det en internettside til den anmeldelsen du leste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen boost knapp på denne maskinen nei, og det er det ikke på blues junior heller så vidt jeg vet. du har nok rett.

Sitter en Fat-knapp på Blues Jr, og jackinngang for å gjøre det via fotbryter på baksiden av ampen. Hvordan kretsen rundt den er, vet jeg ikke, har ikke skjemaet foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen boost knapp på denne maskinen nei, og det er det ikke på blues junior heller så vidt jeg vet. du har nok rett.

Sitter en Fat-knapp på Blues Jr, og jackinngang for å gjøre det via fotbryter på baksiden av ampen. Hvordan kretsen rundt den er, vet jeg ikke, har ikke skjemaet foran meg.

Ok.. Takk, det viste jeg ikke. Har ikke analysert den ampen så nøye. Er Hot Rod'n jeg konsentrerer meg om. Mer er det noen som vet om jeg trenger omformer til strømuttaket på den, siden den er kjøpt i sverge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men poppis sier du? Jeg skulle da mene at denne forsterkeren er ganske universal av seg. den liker pedaler i allefal. Jeg spiller igrun mest alternativ, prog, jazz og god gammel rock.

poppis vil vell si at det er en populær amp (godt likt)... ikke at du spiller populær (pop) musikk på den.. noe du forsåvidt også kan gjøre :)

gratulerer med ny amp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men poppis sier du? Jeg skulle da mene at denne forsterkeren er ganske universal av seg. den liker pedaler i allefal. Jeg spiller igrun mest alternativ, prog, jazz og god gammel rock.

poppis vil vell si at det er en populær amp (godt likt)... ikke at du spiller populær (pop) musikk på den.. noe du forsåvidt også kan gjøre :)

gratulerer med ny amp..

aah.. har hørt uttrykket i en annen situasjon. Takk for den.

:P

Men er stkkontakten lik som den norske? (på Hot rod'en altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.