Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

fikk ny gitar i dag! bilder


Jonathan

Anbefalte innlegg

nope... kjøpte den fra noen I usa(en slik Petrucci model går for rundt 1000 USD brukt...siden denne var såpass godt brukt, og hadde de skadene, fikk jeg den for 450 Dollar.

er litt forskjell på prisene i Norge og USA :P

Hva med momsen? Slapp du unna på en eller annen smart måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, mente moms... ikke frakt, den dekka selgeren

men i grunn så kunne jeg ha lurt meg unna momsen, som andre ganger...

senderen hadde ikke satt noen vedri på pakken, så jeg fikk brev...sende mail til dem, så spurte de om pakken hadde noe verdi.. dum som jeg var sa jeg "pakken er ikke verd mer enn 500 USD", så da ble moms...bah, om jeg kunne gått tilbake 3 døgn :P hadde jeg spart meg en del 100 lapper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid fantasert litt om hvordan den gitaren ser ut når den er gammel/vintage/relic'ed (kjente den knapt igjen :o). Luuv it!

Var aldri fan av piezoen på JPen og jeg liker ting litt dirty, så den der hadde nesten passet meg bedre enn den jeg hadde før. Man kan spekulere i hva slags type den forrige eieren var. Konemishandler? :D

Vet du noe om hvordan den har pådratt seg disse skadene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den forige eieren spilte veldig mye ute(faste spillerjobber i uka), så den har nok fått en del krigskader...

ettersom at den lakken er litt vrien å fixe, tenkte jeg at jeg kanskje skulle pusse ned der hvor skadene er(med neck-pocket som untak da)... så ser det litt "finere" ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.