Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny bass!


Leonard

Anbefalte innlegg

Sinnsyk lyd på den :D Ufattelig fin mellomtone. Spesielt på D og G strengen :D Har fullstendig kutt ut å bruke EQ'en, kan ikke filtre bort noe av lyden fra den. Den er altfor fin for det :P Så har den sånn S-Switch (velg mellom serie og parallell kobling på mic'ene), sånn at man får ekstra punch.

Den kostet meg 13.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk til alle sammen!! :D

Syns ikke Jazzen er så tung. Lettere enn MusicMan.. Så da blir det vel under 4 kg.

Balansen er helt fin. Jeg har ikke merket noe i såfall.

13.000 for en bass er veldig mye, syns nå jeg. Jeg hadde veldig vondt i kontoen min etterpå. Såpass vondt at jeg hadde problemer med å glede meg over at jeg hadde fått ny bass. Det var på grensen.

Jeg har forresten en veldig stygg vane for å skaffe meg det største\tøffeste\dyreste. Stereoanlegget mitt er alt for stort, hører mer hjemme på en konsert enn i stuen min... Det går igjen på en rekke andre ting:p

Endret av Leonard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes overalt..

mange butikker på nettet som selger både originale og uoriginale.. jeg synes ikke de originale fender tortoise plekterbrettene er fine.. de er altfor røde og lyse med for store "shell" ... liker bedre de mørke varme med duse dype farger..

Du finner sikkert også endel på ebay.

hvis du skal søke så vet du sikkert at plekterbrett heter pickguard på engelsk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke meningen å kapre postein din her nå, men jeg har skiftet adresse på msn'n ..

fornavn.etternavn@lyse.net

ellers er forøvrig mailen min fornavn@fornavnetternavn.no

gidder ikke skrive konkret, for da raser det inn med spam, men du vet jo hva jeg heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.