Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

rebelimport


thomas_WYLDE

Anbefalte innlegg

heisann... nå vil jeg si en ting til alle her... jeg må si jeg har tvilt litt på rebelimport selv, men vil at alle skal vite at alf arne gjør alt for kundene sine! er drit lei at alle skal hakke på han ang hans dysleksi osv... uansett om siden ikke ser proff ut eller ikke så er han seriøs..har vært borti mange gitarbutikker der de ansatte egentlig driter i hva du spør om, og sier du at du vil ha en gitar fra usa så skal dem ha mye for den eller så gir dem faen...og man får svar av dem 100år senere.. spør du alf arne om noe så sier han ikke nei!! han kan få inn gitarer fra usa hvis man har lyst på noe der.. og det er sjelden at jeg har opplevd så bra service fra en gitarforhandler..

Til Alf arne: sorry for at jeg skreiv at jay turser gitarer brenner fint i en svartovn! jeg tar det tilbake..

hvis jeg skal ha meg gitarer fra usa,(esp dean osv) så skal jeg kontakte han! han er billig,yter god service og han intresserer seg faktisk for kundene sine..

jeg tror ikke at jay tursor gitarene er dårlig i det hele tatt! jeg prata med lars håvard haugen i hellbillies og han bruker mange jay tursor gitarer og han låter da konge!!

Syns alf arne og rebelimport skal ha mye ros jeg!!

Takk for meg

og uansett , det å mobbe eller å diskutere en annens persons dysleksi eller lignede kan sees som æreskrenkelse og det er forbudt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er drit lei at alle skal hakke på han ang hans dysleksi osv... uansett om siden ikke ser proff ut eller ikke så er han seriøs..

Er nok stygt redd for at hovedgrunnen til hakking ikke har vært dysleksi men et dårlig kamuflert forsøk på å lure folk til å kjøpe fra ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har dysileksi så må jeg virkelig beklage mine uttalelser om skrivefeilene hans. Men det kan virke utrolig useriøst med så mange skrivefeil..

Uansett, sorry. Ønsker deg lykke til videre :) Vi trenger flere importører som presser prisene ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi ble enig om denne saken før, at Alf Arne var en skikkelig kar.

Uansett, ingen kan nekte for at en proffside hadde sett bedre ut, men dette er jo bare en hobby hans, siden han ikke er en skikkelig butikk(noe jeg synes han burde satse på) så har han vel ikke lagt så mye vekt på siden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skal snart kjøpe gitar og jeg titter stadig innom rebelimport.net Har han dysleksi, så la gå. Vi er musikere, ikke sutrete kranglefanter. Ønsker Alf Arne lykke til og håper det dukker opp flere slike importører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nå hvertfall skrive under på at han er til å stole på og at servicen er i toppklasse :)

Vil bestille en gitar til..hehe ;) men som vanlig blant oss dødelige så holder økonomien meg tilbake for å gjøre det <_<

Uansett..når det er klart for nytt kjøp av ny gitar så er det gjennom Rebelimport dette skal gjøres ...ingen tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har dysileksi så må jeg virkelig beklage mine uttalelser om skrivefeilene hans. Men det kan virke utrolig useriøst med så mange skrivefeil..

Uansett, sorry. Ønsker deg lykke til videre :) Vi trenger flere importører som presser prisene ned :D

Men altså, det skal ikke mye tankegang til for å skjønne at en side stappa med skrivefeil blir tatt litt useriøst. Dysleksi går ikke på dumhet så vidt jeg vet iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Dysleksi eller ikke, skal man drive på seriøst kan man iaffal ta seg bryet til å sjekke evntuelle skrivefeil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit med Alf Arnes skrivefeil, siden man uansett kan se hva han mener. Og hvis han virkelig har dysleksi så er det jo enda mindre grunn til å klage på ham, jeg kjenner en som jobber med dyslektikere og han sier at hvis man har dysleksi er det kun ca. 2% sjanse til å lære seg å skrive ordentlig. GO REBELIMPORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.