Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

norges beste band


johannes

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg så faktisk Jarle Olsen Project live på lørdag og FY FAEN de rocka! bandet låt så tight som fy og nivået på alle sammen var i en klasse for seg selv.

Alle hadde til og med egne soloer. Jarle framførte en solo som faen fikk samtlige i salen til å svimle. :blink: men det var ikke bare fort fort og brifing heller det var gjort veldig smakfullt og tøft synes jeg.

hvis ikke dette er et av norges beste band så vet ikke jeg.

noen andre som var der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk Jarle Olsen Project live på lørdag og FY FAEN de rocka! bandet låt så tight som fy og nivået på alle sammen var i en klasse for seg selv.

Alle hadde til og med egne soloer. Jarle framførte en solo som faen fikk samtlige i salen til å svimle. :blink: men det var ikke bare fort fort og brifing heller det var gjort veldig smakfullt og tøft synes jeg.

hvis ikke dette er et av norges beste band så vet ikke jeg.

noen andre som var der?

Jeg har ikke sett ham live, men jeg støtter det du sier om at han ikke bare briefer med teknikk. Han har muligens landets sykeste teknikk på metal-gitar, men som du sier er han også svært musikalsk, og spiller både med feel og kreativitet. Låtskrivingen hans (nyere greier, altså) er i grunnen heller ikke så verst, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.