Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Åhåi! Trommis vøtt!


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er jo en viss fare for at han kan bli pusha for hardt av folk rundt seg også... Håper han holder interessen som du sier, og t han får utvikle seg i sitt eget tempo. Som forøvrig ser ut til å være rasende fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en viss fare for at han kan bli pusha for hardt av folk rundt seg også...

Den faktoren har ødelagt så altfor mange, ja. Finnes jo utallige eksempler på det, ikke bare i musikken, men i arbeidslivet/sport/etc. Forhåpentligvis er faren til gutten veldig bevisst på dette!

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenbarnet mitt på 1,5 år klarer også å slå på forskjellige trommer og cymbaler uten noe problem. Hadde guttungen bare klart å holde en eller annen takt hadde jeg vært imponert - men det der?

Endret av jcberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal svare. Det er jo ingen struktur eller timing over det han spiller, men samtidig så sier jeg ikke at det er noe jeg forventer av en så liten tass. Jeg er imponert over hans prestasjoner, men ser ingen grunn til å blåse det opp over hele Internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig artikkel uansett. Guttungen har absolutt rytme, selv om det er litt "røkkvis" innemellom. Men Gud bevare, hva skal man forlange av en baby B)

Nevøen min har også spella litt på settet mitt, men er milevis langveis fra overnevnte.

Blir jo spennende om jentungen på 7 mnd hjemme tar tak i elgitaren en dag da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal svare. Det er jo ingen struktur eller timing over det han spiller, men samtidig så sier jeg ikke at det er noe jeg forventer av en så liten tass. Jeg er imponert over hans prestasjoner, men ser ingen grunn til å blåse det opp over hele Internett.

Jeg er ganske enig. Han er god for alderen ja, det skal han ha. Men det er ingen grunn til å lage så mye oppstyr for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han får til et par beats der jeg, iallfall noe som ligner veldig. Det virker også som han skjønner hvilke lyder de forskjellige delene av settet lager, og at han skjønner hvilke som kan passe sammen. Det at han i det hele tatt greier å slå såpass presist til å være to år synes jeg er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.