Gå til innhold
deathaven

Guitar lessions

Anbefalte innlegg

heluuu, er på utkikk etter guitar lessions, gjerne gratis ting som ligger på nettet, eller er nedlastbare fra nettet <_<

er på utkikk etter noe som kan forbedre soloferdighetene mine, kanskje en som tar for seg skalaer, eller en som viser teknikker på å mekke soloer? med eller uten tabs, selv om tabs kanskje lønner seg? ikke vet jeg. det eneste jeg vet er at shredding og malmsteen videoer ikke er noen vits i å poste her. da dette er wat out of my league.

som sagt så skal jeg forbedre soloferdighetene mine, ønsker å kunne bidra litt mer enn bare som rytmegitarist. tusen takk for alle svar... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heluuu, er på utkikk etter guitar lessions, gjerne gratis ting som ligger på nettet, eller er nedlastbare fra nettet <_<

er på utkikk etter noe som kan forbedre soloferdighetene mine, kanskje en som tar for seg skalaer, eller en som viser teknikker på å mekke soloer? med eller uten tabs, selv om tabs kanskje lønner seg? ikke vet jeg. det eneste jeg vet er at shredding og malmsteen videoer ikke er noen vits i å poste her. da dette er wat out of my league.

som sagt så skal jeg forbedre soloferdighetene mine, ønsker å kunne bidra litt mer enn bare som rytmegitarist. tusen takk for alle svar... :D

først må du lære deg at det heter "lessons". Så er det bare å google ivei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

først må du lære deg at det heter "lessons". Så er det bare å google ivei :)

haha bra..:P

prøv denne...

www.cyberfret.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

latterig å dra frem skrivefeil på et slikt forum. det er kanskje noen som har dysleksi? så at mange ord og slikt ser ut som en stor maurtue er ikke noe nytt for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

latterig å dra frem skrivefeil på et slikt forum. det er kanskje noen som har dysleksi? så at mange ord og slikt ser ut som en stor maurtue er ikke noe nytt for meg.

helt enig...spill gitar istede for å poste om skrive feil :P ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slapp av litt nå, geeks.

Det var ikke ment som diss. Men ærlig talt, kanskje grunnen til at han posta her var at han fant lite på google. Og hva kan være grunnen til det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slapp av litt nå, geeks.

Det var ikke ment som diss. Men ærlig talt, kanskje grunnen til at han posta her var at han fant lite på google. Og hva kan være grunnen til det?

skjønner, tok det ihvertfall som dissing. men men, ingen sure miner. erfaring med google og å søke ting opp på nettet, er at man finner så utrolig mye drit. en av hundre linker er kanskje ok. så derfor så posta jeg det her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, beklager hvis du tok deg nær av det :)

Velkommen hit. Kanskje du kan ta deg tid til å si litt om deg selv på presentasjonsforumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, beklager hvis du tok deg nær av det :)

Velkommen hit. Kanskje du kan ta deg tid til å si litt om deg selv på presentasjonsforumet?

men du testa ?

www.cyberfret.com

skulle være et bra forslag det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.