Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plekter


PL3ktEr

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp. Har bare et plekter, så det er ikke så mye å holde styr på. Det plektret er faktisk over 6 år gammelt og har hatt en tidligere eier. Fikk det med min første elgitar som jeg kjøpte hos en kjenning noen år tilbake. Har aldri sett han spille på andre plektre enn det jeg fikk med. :)

"Sharkfin" av ukjent tykkelse. Relativt ripete, og fargen der det står "Sharkfin", om det noensinne var farge der, er borte.

Storfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Klare å miste plekter i ett! Men har bestandi et plekter med meg overalt kor æ går. To ting æ bestandi har i lomma e plekter og en pakke sigaretter. Da e æ fornøyd i hvertfall. :mrgreen:

Eij Rokkis! Tromsø rule!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca. to plektre i alle buksene mine i tillegg til at jeg har en skuff med en hel haug med plektre. Her om dagen herpa mitt Dunlop Big Stubby "Biteplekter" på 3mm tørketrommelen. Kjipt... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok av ting for å holde styr på plektre (bokser, plekterhoder etc.) men at de forsvinner er like sikkert som at jeg kjøper nye. Når jeg er nede i 2-3 klarer jeg stort sett å holde på de.

Det som er litt rart er at i løpet av det året jeg bodde hjemme og spilte utelukkende på jazzIII, kjøpte jeg sikkert 50 stk av de plekterne, uten å ta noen (ok, muligens et par, men ikke mange!) ut av huset. Når jeg så skulle flytte og hadde rensking av ting i halve huset, storrengjøring etc, hadde jeg 5.. Og da hadde jeg virkelig lett i alle kriker og kroker. Så begynner å lure om gulvet mitt faktisk spiser plekter.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så skulle flytte og hadde rensking av ting i halve huset, storrengjøring etc, hadde jeg 5.. Og da hadde jeg virkelig lett i alle kriker og kroker. Så begynner å lure om gulvet mitt faktisk spiser plekter..  :lol:

sjekka støvsugeren? ;)

har som regel et jazz III i lomma eller lommeboka.. men hender de bare blir borte vekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg meg noen nye plektere, og bestemte meg for å holde orden på dem. Jeg la dem i en liten boks, og forhåpentligvis slipper jeg å miste plektere annenhver dag fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.