Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plekter


PL3ktEr

Anbefalte innlegg

Familien min har begynt å gå lei av å trø på plektere som ligger slengt rundt omkring i huset, så til jul fikk jeg en boks hvor jeg kan ha de, men når lokket er av boksen, er det merkelig hvor mange som forsvinner. Men jeg finner alltid to tre stk i lommeboka og npen stykker i buksa og jakker. Det var også en periode hvor jeg var ram til å miste plekter ned i den akustiske gitaren min, så du kan jo si at det ble en fin plekterboks også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Plekter... Er vanskelig å holde orden på ja! Har sikkert rotet bort 5 plektere det siste året. Men personlig liker jeg ikke å bruke plekter når jeg spiller, synes jegkan spille raskere (ikke at det har noe å si) og at jeg får penere (varmere) lyd med fingrene. Får også mye lettere til "overtoner" a la Robbie Robertson/Roy Buchanan uten plekter føler jeg. Noen ganger bruker jeg plekter, f.eks. når jeg skal spille noe sånt som Toccata & Fuge av Bach som går vilt fort på en streng av gangen. Men stort liker jeg ikke å bruke plekter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid et par i lommeboka.

Kjøper vanligvis 10 pakninger, så de flyter litt rundt i huset.

Har vasket en del plekter i bukselommer! :lol:

Noen skulle designet et borrelåsarmbånd med lomme for plekter...

eller kansje skinn med nagler???

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et plekter som jeg har hatt nå i et år ca .. Men skal bytte det ut på mandag.. det er så skeivt å hullete og en merkelig fasong på .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg fant mine 5 yndlingsplektere i lomma nå, etter veldig mye leting (!). De pleier som regel å ligge under senga eller oppå pc'n.

Men har satt av en liten hylle som jeg legger dem på. Jeg la mine 15 plektere der for 2 dager siden, og nå er det ett igjen. Det er ikke lett.

Svarer 'NEI.' jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.