Gå til innhold
knut

80's pusemetall

Anbefalte innlegg

Har spilt GTA: Vice City jevnlig de siste ukene, og mens jeg raser avgårde i Infernus'en har jeg selvfølgelig VRock på radioen. Den kanalen har jammen meg fått meg til å digge åttitallets pusemetall.

Loverboy's Working for the Weekend er så fet at det skulle ikke vært lov. Samme med Alcatrazz - God Bless Video.

OMG, for å si det sånn.

Endret av knut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Oscar

eh, skal vi svare på denne tråden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare spre litt enkel glede, jeg ble så gira. Svar om du vil. Det har du jo allerede gjort, ser jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avslappende med Killing in the name of mens du meier ned alle og enhver...

Det ville jeg kalt alt annet enn avslappende :P

Når vi er inne på spill - Det nye Driver-spillet har et herlig soundtrack med 70-tallslåter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt ingenting overgår å meie ned uskyldige forbipasserende med Raining Blood på VRock!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet det er litt pussy, men det er deilig å cruise på vice city med REO speedwagon - keep on loving you på emotion 98.3

på san andreas er det deiligst å cruise til rod stewart - young turks, billy idol - white wedding og eddie money - two tickets to paradise. herregud gta har så deilig soundtrack.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet det er litt pussy, men det er deilig å cruise på vice city med REO speedwagon - keep on loving you på emotion 98.3

på san andreas er det deiligst å cruise til rod stewart - young turks, billy idol - white wedding og eddie money - two tickets to paradise. herregud gta har så deilig soundtrack.

vrock er fin kanal hehe.. megadeth å slayer , motley crue å judas priest..++++

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er masse rått på vrock også. quiet riot - cum on feel the noize f. eks.

jeg har boks-settet med all musikken til vc. det er ubeskrivelig bra soundtrack.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er masse rått på vrock også. quiet riot - cum on feel the noize f. eks.

jeg har boks-settet med all musikken til vc. det er ubeskrivelig bra soundtrack.

ja steike den hadde eg glemt..meget bra cover...med en enormt rå solo i..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, den er herlig å spille selv også. er så digg me 80-talls-sound. drukne gitaren i reverb og skarp vreng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, den er herlig å spille selv også. er så digg me 80-talls-sound. drukne gitaren i reverb og skarp vreng

hehe den soloen skulle eg kansje ha lært meg..virker litt vanskeli så er vel en utfordring å komma opp ifarten dær..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å se REO Speedwagon bli nevnt - har mange gode barndomsminner til de :)

Keep pushin, Sweet time, Don't let him go, og mange flere... *mimre*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raining Blood er voldsomt digg å høre på under en heftig biljakt, ja.

En annen ting jeg liker, er å kjøre i solnegangen mens Toto - Africa står på på Emotion 98.3. Det er vakkert det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden jeg spilte det spillet, men husker jeg hørte mye på Vrock ja. Og en del på den radiokanalen der han spanske reporteren var med alle de skrudde folka i studio.

Everybody's working for the weekend :lol:

Husker den godt ja, kul låt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.