Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

V-AMP 2


Knopfler-fan

Anbefalte innlegg

Vurederer å kjøpe en V-AMP 2... Jeg har enda ikke prøvd den men skal snart få gjort det... Men før det ville jeg bare høre om noen har noen positive eller negative ting å si om denne... Hva som helst!

Jeg har prøvd en Digitech RP-50 og den likte jeg absolutt ikke! Råtne, ekle lyder, og masse totalt unødvendige ting. Og reverben (som for min del er noe av det viktigste) var helt på bunn... Hvis jeg skal kjøpe V-AMP 2 bør den være betydelig mye bedre... Og det gjelder SÆRLIG reverben.

Noen som har peiling på hvordan disse to er i forhold til hverandre? Er det bra reverb på V-AMP 2? Er den myyyye bedre enn Digitech RP-50??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd V-Amp 2.. men har hatt den gamleste..Var fornøyd me den.. men jeg anbefaler Line 6 sin POD.. Men den er jo litt dyrere da!

Selvsagt anbefaler du den;) den ruler jo! Men det er en del dyrere som du sier(hvertfall den XT`n!!!), og jeg hadde egenlig ikke tenkt å bruke så veldig mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si hva du forventer av klangen, for at den skal være bra for deg. Hvis du ikke har mulighet til å låne med deg en fra en musikksjappe, så bør du prøve å teste den så mye som mulig i en sjappe. Vet at dette ikke er så lett i alle sjapper, spesielt i Oslo. Mange av dem som har mange instillinger som ikke er åpenbare, men som kan påvirke bla klangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lånte en vamp2 med en kamerat for den stund siden.. helt kurrant lyd ;-)

synest egentlig det er et bedre valg en pod'n, hvertfall med tanke på pris.

Det dumme med slike pedaler er at der er effekter man aldri bruker :P sånn sett er det kjekt å kjøpe separate pedaler, siden de som regel lyder bedre, og da har man bare det man trenger, i steden for å ha masse unødvendige effekter, men som er "fancy" å tulle med hjemme ;-)

viss du er ute etter et bredt spekter lyder, go for it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.