Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Matamp 2 watts topp


Acer

Anbefalte innlegg

Da jeg så noen hadde kjøpt seg drømmeampen her på forumet - Orange Rocker 30 topp, så måtte jeg søke litt i google...

Gjett hva jeg fant B)

http://www.matamp.co.uk/Matamp%20MiniMat%2...-%20Version%203[1].0.pdf

Hvor kan jeg få testet en slik? Er det noen som tar de inn i det hele tatt??

Denne go`klumpen på 2 watt hadde vært morro å hatt. Måtte selvfølgelig også hatt et kabinett som passa.

Prisen i England ser ut til å være et sted rundt 2500 i norske kroner....

http://www.matamp.co.uk/minimat.htm

Endret av Acer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like moro når folk bruker point-to-point som et salgsargument, som om det i seg selv var en magisk vei til bedre lyd :)

Men ellers spennende sak så klart. Ekstremt enkel design vil jeg tro, så å si garantert single-ended klasse A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like moro når folk bruker point-to-point som et salgsargument, som om det i seg selv var en magisk vei til bedre lyd :)

Men ellers spennende sak så klart. Ekstremt enkel design vil jeg tro, så å si garantert single-ended klasse A.

enklere å modifisere/fikse..... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som er den stolte eieren av Orange Rocker 30, og sannsynligvis opphavet til de fleste Matamp-tråder her på forumet siden jeg er stooor fan av begge deler (Som på sett og vis er det samme...)

Uansett! Matamp kjøper du direkte fra fabrikken i England, eller så tar du kontakt med Tre45 i Trondheim, som er importører i Norge. Ikke sats på å finne noe på sidene deres dog. De er bare ræva!

Har ikke prøvd 2-watteren, men jeg har prøvd First Lady på sju watt, og den låt kjempeknall!! Nå hadde den litt mye kabinett å dra igang (4x12" Celestion Vintage 30), og greide ikke å produsere feedback med alt på max før jeg holdt gitaren 50cm foran den. Siden den derfor ikke vil bli høylytt nok i min rigg gikk jeg derfor opp til minimumsgrense på 30 watt, og kom fram til Orange Rocker 30.

Men selve lyden!!? Åhåhåi! Fikk assosiasjoner til Neil Young på sitt aller "værste"! 2-watteren er sikkert knall den og! Vurderer First Lady som topp nr. 2 nå som jeg får Rockeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assosiasjoner er ikke det samme som "låte som"... Har desverre ikke lydklipp av First Lady, men du burde sjekke ut Victoria og hva de har å tilby. Model 20112 T er den ampen som gjør Neil Young best. Bedre en Neil selv om jeg får lov til å være litt sleivete.. Victoria påstås av enkelte å være bedre en orginalene fra Fender!

Vintage Gitar fører de..

Headstrong har også noen modeller som etter sigende skal være bedre en de ekte Fenderene!

Sjekk ut alle Champ-spinoffs! Det er meget mulig at også har litt knallkrønsj å by på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.