Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Dream Theater 3CD og 2DVD!


Floydian

Anbefalte innlegg

Syns han synger bra igjen nå. Hvis det er noen som skulle vært muta på spirit carries on fra LSFNY er det petrucci.

Det er en så dårlig egenskap når det gjelder samspill at man hele tida på død og liv skal spille. Jeg vil si at en av de viktigste egenskapene til et bandmedlem er å slutte å kun bry seg om sitt instrument. Skru ned volumet på gitaren din, hold kjeft og hør på hva de andre gjør.

Endret av jsbach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han synger bra igjen nå. Hvis det er noen som skulle vært muta på spirit carries on fra LSFNY er det petrucci.

Det er en så dårlig egenskap når det gjelder samspill at man hele tida på død og liv skal spille. Jeg vil si at en av de viktigste egenskapene til et bandmedlem er å slutte å kun bry seg om sitt instrument. Skru ned volumet på gitaren din, hold kjeft og hør på hva de andre gjør.

Hm. Syntes ikke han overspilte der. Syntes jammen med Theresa er et bedre eksempel på hva overspilling innebærer. Her står hun og synger for saligheten imens han plafrer løs med maskingeværet sitt. -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han synger bra igjen nå. Hvis det er noen som skulle vært muta på spirit carries on fra LSFNY er det petrucci.

Det er en så dårlig egenskap når det gjelder samspill at man hele tida på død og liv skal spille. Jeg vil si at en av de viktigste egenskapene til et bandmedlem er å slutte å kun bry seg om sitt instrument. Skru ned volumet på gitaren din, hold kjeft og hør på hva de andre gjør.

Hm. Syntes ikke han overspilte der. Syntes jammen med Theresa er et bedre eksempel på hva overspilling innebærer. Her står hun og synger for saligheten imens han plafrer løs med maskingeværet sitt. -_-

Tror dere mener det samme, er ikke det "liveintroen" på den låta? (hvor han spiller over vokalen til Theresa)

Petrucci overspiller noe voldsomt og ødelegger alt som kan minne om dynamikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han synger bra igjen nå. Hvis det er noen som skulle vært muta på spirit carries on fra LSFNY er det petrucci.

Det er en så dårlig egenskap når det gjelder samspill at man hele tida på død og liv skal spille. Jeg vil si at en av de viktigste egenskapene til et bandmedlem er å slutte å kun bry seg om sitt instrument. Skru ned volumet på gitaren din, hold kjeft og hør på hva de andre gjør.

Hm. Syntes ikke han overspilte der. Syntes jammen med Theresa er et bedre eksempel på hva overspilling innebærer. Her står hun og synger for saligheten imens han plafrer løs med maskingeværet sitt. -_-

Tror dere mener det samme, er ikke det "liveintroen" på den låta? (hvor han spiller over vokalen til Theresa)

Petrucci overspiller noe voldsomt og ødelegger alt som kan minne om dynamikk!

det er through her eyes, ikke spirit carries on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Syntes ikke han overspilte der. Syntes jammen med Theresa er et bedre eksempel på hva overspilling innebærer. Her står hun og synger for saligheten imens han plafrer løs med maskingeværet sitt. -_-

Husker første gangen jeg så den DVD-en, tenkte det samme som deg, bare med sterkere språkbruk. Helt forferdelig gitarspill.

Blir noe lignende i "Hollow Years"-soloen fra Live At Budokan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Syntes ikke han overspilte der. Syntes jammen med Theresa er et bedre eksempel på hva overspilling innebærer. Her står hun og synger for saligheten imens han plafrer løs med maskingeværet sitt. -_-

Husker første gangen jeg så den DVD-en, tenkte det samme som deg, bare med sterkere språkbruk. Helt forferdelig gitarspill.

Blir noe lignende i "Hollow Years"-soloen fra Live At Budokan.

ble ikke hollow years soloen på budokan kåret til en av de 100 beste gitarprestasjonene på digitaldreamdoor forumet a? hehe liker den jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke hollow years soloen på budokan kåret til en av de 100 beste gitarprestasjonene på digitaldreamdoor forumet a? hehe liker den jeg :)

Jo, det kan nok stemme. Jeg har ikke ansvar for den listen, så det forklarer vel en del.

Hollow Years-soloen fra Budokan er en av de nydeligste soloene som er laget!

"How To Play Fast In Slow Songs" - by John Petrucci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke hollow years soloen på budokan kåret til en av de 100 beste gitarprestasjonene på digitaldreamdoor forumet a? hehe liker den jeg :)

Jo, det kan nok stemme. Jeg har ikke ansvar for den listen, så det forklarer vel en del.

Hollow Years-soloen fra Budokan er en av de nydeligste soloene som er laget!

"How To Play Fast In Slow Songs" - by John Petrucci

Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.