Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Valgt mellom 3 (el) gitarer. | Nybegynner |


perkristian876

Anbefalte innlegg

Ja, må si meg enig med majoriteten. Velg Ibanez pakka. Jeg har en lignende ibanez selv og de lager fantastisk lettspilte halser som virkelig gir mersmak.. Generelt et meget godt kvalitetsintrument. Morganforsterkeren skal vel også være bra! Ikke velg en pakke, velg et instrument :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en skal tenke på hvem av gitarene som gir mest for pengene, ville jeg nok si Ibanez jeg også. Ikke missforstå meg ved det forrige inlegget mitt, jeg digger Ibanez jeg, men synes squier er en bra gitar også. Men som nybegynner gitar er jo Ibanez et glimrende valg vil jeg si, med sine tynne og lettspilte halser. Selv har jeg en Morgan gitar som er en tro kopi av Ibanez SA 120, 160, 260 og liker den kjempe godt, men skal ha meg en strat nå. Blir nok en Fender eller squier. Ops litt utenfor topic, men går sikkert bra.

Men uansett, tror du vil bli veldig fornøyd med Ibanez'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte meg el-gitar første gang kjøpte jeg en billig squier pakke med en røten philipson amp. Det gikk vel akkurat 4 mnd'er før jeg innså at utsyret mitt sugde og investerte i noe bedre både på gitar- og amp-siden.

Du får mye mer glede av å ha litt bedre utstyr enn det billigste rælet. Av de tre du listet opp ville jeg, som nesten alle andre her, tatt Ibanez retningen. Et annet alternativ på gitarfronten er en Epiphone SG eller Les Paul. Da får du utrolig fete rock-gitarer med god lyd. Jeg foretrekker hvertfall lden litt tyngre yden i denne type gitarer fremfor den litt mer shredding orienterte Ibanez (selv om Ibanez var det beste av de alternativene du listet som sagt).

Edit: Jeg tror den gitaren thomas_Wylde skal selge er ganske bra hvis du skal spilel rock.

Endret av knugen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.