Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Øks skal handles!


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Gjest Ziggy Stardust

Som sikkert mange har fått med seg driver jeg å leiter etter ny øks i disse dager. Har lenge vært inne

på tanken på en LP Standard Ebony, men om man vil ha amp i tillegg må man gjerne finne noe billigere.

Og siden det er en LP i huset fra før har jeg sjekket andre alternativer også.

Det første jeg har tenkt på er strat. Fant endel fine på aage.dk

Men er ikke så erfaren med Strat, så er litt usikker på hva jeg ser etter.

50th Anniversary Strat - Litt for voldsomme farger kanskje, men høres ut som en fet gitar.

Noen andre strater på denne siden dere vil anbefale? Spiller god gammel hardrock. :)

Denne Jazzmasteren fascinerte meg! Har alltid likt Jazzmastere. :)

Spørmålet her var egentlig om noen kunne gi meg noen gode tips om Strater og om noen

har erfaring med denne Japanske Jazzmasteren.

Jaguar - Noen som har erfaring med Jaguar?

Også må jeg komme med 2 Gibson gitarer som jeg har sett litt på:

SG Special Brown (Faded)

Les Paul Studio Sort

Her skal dere rett og slett hjelpe Ziggy ta valget ;)

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli bra pris på Les Paulen. Har selv alltid vært forrelsket i Jazzmaster og Jaguar. Serlig den Jaguaren var dritfin! Tror nok jeg ville gått for Jaguaren eller Les Paulen, selvom jeg ikke syns noen av disse gitarene er sammenlignbare med en Les Paul Standard...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip pris for lp studioen, så styr unna den.

Strater synes jeg personlig er for mainstreamgitarer, så i mine øyne er de gørr kjedelige. SG'en er en tøff gitar, det er forsåvidt de to andre du har funnet og, men jeg ville nok letet enda mer etter andre gitarer og (modeller). Men gitar er veldig mye smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Lurer på en ting, om det blir Jazzmaster så lurte jeg på og evnt bestille deler fra Warmoth?

Kan jeg få samme kvalitet til samme pris? Og kan noen evnt hjelpe meg å finne det jeg trenger

på Warmoth sine sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Er litt forskjellige gitarer ja. Men akkurat nå kunne jeg tenke meg en Fender igrunn. Har ofte store perioder der det eneste jeg har lyst til er å spille punkrock ala Iggy Pop og Turboneger. Mens sånn som nå er jeg helt besatt av god gammal hard rock ala The Who og rock ala BigBang etc.

Det som frister just nu er Jazzmaster +fender twinreverb :P

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.