Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Endre kroppskonturen på en Strat


AutoMats

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sett heller alle strekene noen cm lengre ut. Så du ikke ender opp med en bitteliten kropp med veldig tynne kanter som fort kan knekke. Og du må også tenke på at det kan gå ut over lyden din. Også må du tenke på at du må ha plass til elektronikken din. Ser ikke ut til at det er så mye plass til det på det bildet ditt.

Endret av eXX0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må du tenke på at du må ha plass til elektronikken din. Ser ikke ut til at det er så mye plass til det på det bildet ditt.

Det er sant, jeg vurderer å kun beholde middle-pickupen ettersom jeg med uheldig resultat forsøkte å spleise de to andre, men jeg må nok flyte bryterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel stå spille med den.

Selv om han står blir balansen et problem – det skal selvfølgelig i teorien gå an å feste på noe (les: et lass bly) som motveier dette, men det høres i tilfelle ut som et heller spektakulært prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: Hvorfor i huleste skal du gjøre dette?

Jeg trenger en gitar som er litt hendigere enn slik den er nå, og derfor er det på sin plass å kappe litt. Den skal bare være en øvingsgitar til turer.

For meg så virker det som idioti å sløse penger på å ødelegge en så dyr gitar for å ha noe som tar lite plass som du kan øve med. Jeg mener derimot å ha sett noe lignende i ferdigutgave, hvis jeg personlig skulle gjordt noe sånt ville enten kjøpt en som allerede var sånn, eller kjøpt en smart club-gitar som jeg sagde i stykker. Ikke at jeg ville gjordt det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hondo-billiggitar som han kjøpte for 1000 kroner ellernoe..

Det høres sannsynlig ut, for det ser ut som den består av noen lag med kryssfiner :)

Den blir sikkert ikke god å spille på og kommer nok til å låte radikalt annerledes, men vitsen er vel å ha det litt gøy med prosjektet, så kjør i vei sier jeg.

Finnes en del mer interessante fasonger enn firkantet du kunne prøve, i tillegg bør du tenke litt på hvordan den ser ut under plekterbrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.