Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Engl+klipp?


Enter

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvordan er egentlig disse engl ampene?Mange sier at de har dårlig cleanlyd og duger kun til metallvreng, stemmer dette?Skal skaffe meg enda en amp, derfor blir mange merker vurdert.Har sett litt på savage, noen som har erfaring med den?

Med det samme:Er det noen av dere som har lydklipp av ampen deres, som dere kunne dele?

Kom med forslag til amp. Spiller rock,blues,jazz,pop....for å nevne noe. Er ute etter en amp med eq separat eq for hver kanal. Tenkte først og fremst på topp+kabinett, men comboer er også av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test ut så mange forsterkere som mulig.

Selv om du har hørt lydklipp du liker av en amp, så kan det være noe helt

annet å spille på den selv (Respons, sag, dynamik osv osv..)

Diezel er ikke noe mer sikkert kjøp en mye annet, det er smak og behag.

Kjenner faktisk metalgitarister som ikke liker Diezel, men elsker Engl Savage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde absolutt kjøpt Diezel om jeg skulle handla amp til 20 000+, mellom 10 og 20 000 ville jeg gått for ENGL.

Den som sa at ENGL har råtne cleans er en komplett idiot, eller en tulling som ikke har prøvd ampene. Så godt som alle ampene deres, til og med Fireball med delt EQ har flotte clean toner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20000+...hva med Custom Audio Electronics eller Soldano? Bogner?

Og ja, jeg får knall clean av Engl Thunderen min, akkurat som jeg vil ha det. Den er clean og fin til rolige ting, men jeg får lett litt twang om jeg slår litt hardere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.