Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Curtis Bay, Oh Laura


complex

Anbefalte innlegg

Dette er ikke min sjanger så jeg beklager om jeg virker for kritisk, men here goes...

Dette oppfatter jeg egentlig som en forholdsvis fin poplåt, kanskje av og til på grensen til å være litt kjedelig, men slettes ikke ille. Gitarene blir litt ensformige og repetative, vokalen føler jeg meg heller ikke helt trygg på, uten at jeg klarer å sette fingeren på noe konkret. Har ikke fått hørt på dette på noe ordentlig anlegg, så jeg kan ikke si noe om miksingen. Absolutt ikke dårlig, ikke misforstå meg, men den mangler litt her og der, som kunne hevet sluttresultatet noen hakk.

Håper dette ikke ble for generelt og meningsløst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke min sjanger så jeg beklager om jeg virker for kritisk, men here goes...

Dette oppfatter jeg egentlig som en forholdsvis fin poplåt, kanskje av og til på grensen til å være litt kjedelig, men slettes ikke ille. Gitarene blir litt ensformige og repetative, vokalen føler jeg meg heller ikke helt trygg på, uten at jeg klarer å sette fingeren på noe konkret. Har ikke fått hørt på dette på noe ordentlig anlegg, så jeg kan ikke si noe om miksingen. Absolutt ikke dårlig, ikke misforstå meg, men den mangler litt her og der, som kunne hevet sluttresultatet noen hakk.

Håper dette ikke ble for generelt og meningsløst. ;)

Heisann :D

Takk for svar! :) Hele greia er egenprodusert. (hjemmstudio). og hadde sikkert låtet mye bedre hvis vi hadde fått spilt det inn skikkelig, og fått en dyktig produsent til å blitt med! Litt greit å ha folk utenfor "bildet" til å blitt med.. det ofte de som kan komme med best innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.