Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slash sign gitar


knuger'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Ziggy Stardust

Om det var meg du sikta til så var det jo trådstarter jeg ga linken til, og det var ikke han som spurte etter den gamle slash signaturen. Og det var kun 1 post og 1 som sa enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt den gamle Slash sign gitaren, den røde fra Snakepittiden.

Den nye er jo kjip.

Da trur jeg sku skal ut med mye... D ble laga kun 50 av den og Slash sjøl fikk 2 (den første blei stjålet). Jeg er enig i at den er fet, men liker ikke halsen så godt på den... litt harry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg heller kjøpt en Standard Les Paul med den finishen og satt inn ny elektronikk, mye billigere og om du har flaks osgå bedre. Når man ser på Jimi Page-gitaren kan man jo spørre seg hvor mange mye penger som ligger i navnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blinsa over 75% av postene her?

(Slashaxl @ 13.04.2006 - 21:25)

Skulle gjerne hatt den gamle Slash sign gitaren, den røde fra Snakepittiden.

Den nye er jo kjip.

har du bligsa over 100% av postene her eller?

Han sa ikke noe om den gamle modellen, dessuten antok jeg at han mente den nye, siden den gamle så godt som er umulig å oppdrive, selv om jeg har sett en gå en del ganger på ebay for mange år tilbake. Neste gang jeg kommer over den skal jeg kjøpe den uansett.

Den nye signaturen til Slash er jo kjip som f..., kjedelig finish, ingen flammer....

Like greit å kjøpe seg en Standard i Tobacco Sunburst, da sparer man samtidig en del penger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg heller kjøpt en Standard Les Paul med den finishen og satt inn ny elektronikk, mye billigere og om du har flaks osgå bedre. Når man ser på Jimi Page-gitaren kan man jo spørre seg hvor mange mye penger som ligger i navnet...

Det gjelder jo nesten Gibson i det hele tatt <_< Menmen, det er jo så mange Gibson sauer at de lett kan selge på navnet sitt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.