Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall powerbrake VS Thd Hotplate?


LTBR

Anbefalte innlegg

Jeg har eid, og bruker THD Hotplate. Jeg har aldri fått testet powerbreaken noe særlig.

Jeg synes THD Hotplaten låter bra! Bra byggekvalitet, mindre enn powerbreaken, og har flere funksjoner.

NB: Powerbreaken tror jeg har mulighet for å veksle impedanse. Hotplaten kjøper du med en bestemt impedanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det ligger an til at jeg kjøper meg en hotplate. Ligger noen på ebay. Det skal ikke kobles noe strøm på denne vel sånn at det blir trøbbel med å bestille fra usa?

Og så lurer på om jeg skal bestille den på 4 eller 16ohm. Kabinettet mitt kan kjøres på 4 og 16ohm mono, spiller det noen rolle hva jeg bør bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger an til at jeg kjøper meg en hotplate. Ligger noen på ebay. Det skal ikke kobles noe strøm på denne vel sånn at det blir trøbbel med å bestille fra usa?

Og så lurer på om jeg skal bestille den på 4 eller 16ohm. Kabinettet mitt kan kjøres på 4 og 16ohm mono, spiller det noen rolle hva jeg bør bestille?

Kjøper du fra ebay? Sjekk like så gjerne etter en Weber attenuator. De har visst et renommé på linje med THD, og ser du på MiniMass serien koster de adskillig mindre. Har ingen erfaring å vise til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.