Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt kabinett!


spz

Anbefalte innlegg

Sweet... Må si jeg begynner å misunne deg det oppsettet ditt gitt..

Er litt bedre en det det var for 3 år siden ;)

Hvordan låter det? Mye måtte du gi for Sterkeren og kassa? Begynner å bli litt hypp på å snuse litt på Engl sjøl...

Saga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folkens har ikke fått spillt henne skikkelig inn enda, men inntrykket er veldig positivt så langt. Utrolig bra konstruksjon, solid som et helvete, og låter flott selv på lavt volum.

Ser bra ut det der ja... Eneste som gjenstår nå er å bytte ut Savagen med en Herbert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere kjøpt Bogner kasser i Norge eller utlandet? Og hvis dere vil svare, hva kom det på?

Eg kjøpte på tre45. Lat oss berre sei at eg fekk ein fin pris. Tvilar sterkt på at det hadde lønna seg å bestilla frå utlandet

Grattis. Kjøpte samme kassa for ein månad sidan. Let knall!

Solgt Diezelkassa eller?

Hadde aldri Diezelkasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Testamenterer du amp og kabinett til meg eller?
Hakke planer om å krepere helt enda! :P
Sweet... Må si jeg begynner å misunne deg det oppsettet ditt gitt..Er litt bedre en det det var for 3 år siden

Hvordan låter det? Mye måtte du gi for Sterkeren og kassa? Begynner å bli litt hypp på å snuse litt på Engl sjøl...

Hehe var heller skralt for 3 år siden ja! :) Totalt kasse pluss topp tror jeg det har kostet sånn omtrentlig 25 laken. Absolutt verdt å snuse på ENGL :)
Grattis. Kjøpte samme kassa for ein månad sidan. Let knall!
Fett!
Har dere kjøpt Bogner kasser i Norge eller utlandet? Og hvis dere vil svare, hva kom det på?
Kjøpt fra Tre45, der tar de nå 9900,- for en Bogner 4x12" (jeg var heldig nok å rekke prisen på 8900 før de jekka den opp).
Ser bra ut det der ja... Eneste som gjenstår nå er å bytte ut Savagen med en Herbert
Hver til sitt gitt!

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin pris for Bogner 4x12!

Er bare å glemme Mesa Recto 4x12 da.

Jeg hadde oversize modellen, og etter det jeg har hørt så tar Bogner kassene innersvingen på de

og det meste annet!

Hadde ihvertfall ikke vurdert ei ny Marshall 4x12, når man får Bogner for 10lapper..

Fin topp og, men syntes den "vanlige" Savage 120 låt bedre når jeg hadde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gale med Marshall cabs da? Synes dem er flotte jeg. I alle fall HW-serien. :)

Dårlig konstruksjon, billige materialer, plastikkhjørner/håndtak osv.

Finnes selvsagt bra kabinetter og, men de er gjerne eldre..

Har hatt endel Marshall 4x12, og skal ikke ha flere.

Bogner er kvalitet tvers gjennom, så har man 10 lapper å bruke på et cab er det ikke mye å lure på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.