Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ooo...smerte


super85no

Anbefalte innlegg

hei. det har vært utallige poster om senebetennelse, men hvor sitter deres betennelse.

Hvis jeg skal beskrive min vil jeg foreslå at du løfter opp høyre armen som om du skulle stramme bicepsen og imponere en dame. Da sitter min betennelse på "innsiden (dvs mot venstre)", og på den delen av armen som peker oppover (underarmen).. Flere som har det slikt? Noen masasjeøvelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opparbeidet meg den vanen at jeg bare ignorer smærten, "Pain is temporary!" som Hollywood har sagt i så mange filmer!

Hvis du har lyst til å være i stand til å spille gitar i framtida venter du til armen blir helt bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg føler at jeg får smerte i hondledde eller noe, så pleier jeg bare å spille litt til. For smerten er som regel at "kondisen" ikke holder lenger. Pleier å vente 10 - 20min og så er det på igjen.

Fikk senebetennelse på skolen engang. Hadde nok sittet litt lenge oppe med gitaren, og på skolen var det bare data, så fikk veldig vont i høyre når jeg bruke musa. Til og med å bare holde honda rolig var jævlig. Veit ikke hvor lenge mann bør spille, men stopp som regel når det gjør vondt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.