Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

www.music123.com


Kian

Anbefalte innlegg

Jeg sendte mail til music123.com og spurte om angående shipping pris osv og fikk dette i svar:

We can ship anywhere in the world but certain restrictions do apply. Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products overseas (specifically' date=' ESP, Roland/Boss/Edirol, Fender/Gretsch/Jackson/Guild/Squier, Yamaha, Ernie Ball, Gibson/Epiphone, Rickenbacker and Line6). Also, we cannot ship oversized items.

Er ikke dette bare bullshit? Gitar læreren min bestilte en Fender Yngwie Malmsteen Strat derifra, og det gikk helt smooth... :?[/quote']

JA DET ER BARE TULL.

DET ER KUN RICKENBACKER SOM IKKE SENDER WORLDWIDE...MEN DE ER SÅ DYRE SÅ DET LØNNER SEG Å BESTILLE EN DYR GITAR TIL NEW YORK AIRPORT HOTEL FLY OVER OG HENTE DEN FOR Å SLIPPE MOMS OG FRAKT!!!!!

HAR BESTILT GRETSCH OG EPI FRA USA OG DET GIKK BÆRRE LEKKERT.

BARE BESTILL OG SE HVA SOM SKJER HVIS DU ER USIKKER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sendte mail til music123.com og spurte om angående shipping pris osv og fikk dette i svar:

We can ship anywhere in the world but certain restrictions do apply. Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products overseas (specifically' date=' ESP, Roland/Boss/Edirol, Fender/Gretsch/Jackson/Guild/Squier, Yamaha, Ernie Ball, Gibson/Epiphone, Rickenbacker and Line6). Also, we cannot ship oversized items.

Er ikke dette bare bullshit? Gitar læreren min bestilte en Fender Yngwie Malmsteen Strat derifra, og det gikk helt smooth... :?[/quote']

JA DET ER BARE TULL.

DET ER KUN RICKENBACKER SOM IKKE SENDER WORLDWIDE...MEN DE ER SÅ DYRE SÅ DET LØNNER SEG Å BESTILLE EN DYR GITAR TIL NEW YORK AIRPORT HOTEL FLY OVER OG HENTE DEN FOR Å SLIPPE MOMS OG FRAKT!!!!!

HAR BESTILT GRETSCH OG EPI FRA USA OG DET GIKK BÆRRE LEKKERT.

BARE BESTILL OG SE HVA SOM SKJER HVIS DU ER USIKKER.

HAR CAPSLOCKEN DIN HENGT SEG OPP AKKURATT SOM MIN? DET VAR MOROSAMT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakten koster vel en del..sikkert rundt 6-700..Men der det står Shipping Free' date=' er vel bare rundt i Amerika..?

Skal man ikke gange det tolatale med 1.24 eller noe sånt?

Husker ikke helt..

Hans 8)[/quote']

riktig riktig men d e verdt d!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som faktisk HAR handlet fra music123.com?

Må man i det hele tatt betale toll for varene?

Hvordan er firmaet? Er det til å stole på?

(Vurderer å handle en amerikansk strat derifra)

Hei.

Jeg har handlet derfra mange ganger, det er kjapt, smertefritt og billig. Det er klart der mye penger og spare på dette. Jeg har ikke handlet gitar, men jeg har handlet strenger i hauevis, mikrofoner, effekt bokser +++++++++++ Det er den beste forhandleren jeg bruker. Sparer masse penger :D :mrgreen: :D Det som kommer i tillegg er frakt... dette må man bare se på som endel av totalkostnaden, men det blit allikevel veldig billig... Så kommer mva i Norge samt et lite gebyr fra transportøren.... Eksempel.... 10 sett med Gibson J200 strenger til akkustisk gitar US$ 4,99 = $49,90 - kvantumsrabatt $2,50 = 47,40 + frakt $39.75 = $87,15 = NOK 598 x 1,24 = 742 + gebyr på kr. 100 = TOTALT KR. 842 som vil si kr. 84 pr. sett, og hvis du sjekker hva de koster i Norge, så ser du hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....eller ta kontakt med en forhandler i USA ..... han skriver sannsynligvis ned prisen på forsendelsen slik at den blir ennå billigere' date=' samt at Player pris ligger under Retail !![/quote']

smart, men det kan jo bety endel mer hassle... eller?

uansett burde alle som har tilgangt til et kreditkort slutte og kjøpe gitarer og utstyr i norge, da det rett og slett er for dyrt her... burde sende ett signal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smart' date=' men det kan jo bety endel mer hassle... eller?

uansett burde alle som har tilgangt til et kreditkort slutte og kjøpe gitarer og utstyr i norge, da det rett og slett er for dyrt her... burde sende ett signal.[/quote']

knirkefritt ...... alt jeg har handlet på den måten har vært helt KANON !!

som du sier ..... sparer vanvittig me PÆNG på å handle i USA !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt en Ibanez Rg 2550 fra music123. http://www.music123.com/Ibanez-RG2550EX-i1...8.music?match=1

Dette blir min første ibanez, er spent på om den er så bra som det går rykter om. Betalte ca 800 dollar med frakt.

Det eneste er at den blå fargen er ikke så kul som den svarte de har i europa. Tror de fleste ibanezene leveres med forskjellige farge alt ettersom om du kjøper fra europa,usa, japan. Men siden det er ca halv pris kan man leve med det.

Er veldig fornøyd med music123 så langt, de svarer på spørsmål på mail innen ett par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.