Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

www.music123.com


Kian

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har handlet derfra. Det rocker! Fikk gitar og ekstra på 2 dager. Music123 skrev at det koster 400 dollar' date=' når det egentlig kostet 650 dollar. ergo mindre moms. :'] Anbefaller music 123 på det sterkeste! 8)

Hadde du skrevet til dem da at momsen er paa 24% i Norge , slik at de var snille av den grunn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Jeg har bestilt en Ibanez JEM7D derifra, den har ikke kommet ennå, de tok litt tid før de fikk den på lager, men når de før fikk den inn har ting gått ganske fort, Den blir sendt idag... Anbefaler å handle der, men et lite tips.. Prøv å finne noe som er på lager om du ikke vil vente i mange uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir egentlig det store regnestykket hvis man bestiller fra music123.com?

Gitar pris

toll

moms

frakt

Jeg har tenkt til å bestille en gitar derifra og senere se om jeg skal sette på EMG-81 micer på den, og må finne ut om det lønner seg heller å kjøpe en som har EMG-81 fra før av...

osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt en del utsyr fra Music123.com og vil fortelle at jeg har så langt hatt veldig gode erfaringer. De er kjapp å levere og har proffesjonelle folk som kan hjelpe deg med gode råd og slikt!

Hvis du vet hva du trenger kan det være mye å spare på å bestille fra USA! Fem dager tar det fra det er bestilt til UPS/Posten ringer på døra og du kan følge pakken på nettet hele veien. Det som er minuset er at det er ikke like enkelt både praktisk og økonomisk å levere tilbake kjøp da de tar ca 15% gebyr av kjøpesummen. Småe dyre gjenstander som fks mikker, bokser osv er billige, da det er lave transportkostnader.

Du får en regning fks fra UPS Norge på 24% moms av den oppgitte kjøpesummen. Frakt betales sammen med det du bestiller direkte til Music 123.

Dette kan riktignok ta livet av din lokale musikkutstyr leverandør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail til music123.com og spurte om angående shipping pris osv og fikk dette i svar:

We can ship anywhere in the world but certain restrictions do apply. Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products overseas (specifically, ESP, Roland/Boss/Edirol, Fender/Gretsch/Jackson/Guild/Squier, Yamaha, Ernie Ball, Gibson/Epiphone, Rickenbacker and Line6). Also, we cannot ship oversized items.

Er ikke dette bare bullshit? Gitar læreren min bestilte en Fender Yngwie Malmsteen Strat derifra, og det gikk helt smooth... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.