Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar


Mering90

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har spilt i 1-2 mnd... Spiller mye maiden, metallica og andre band i den sjangeren... Men ja... har en utrolig dårlig forsterker for tiden :/ ... Er ikke den forsterkeren der ganske god? Og siden jeg er så ny på gitar, er det da mye forskjell på epiphone / gibson og en slik?

Hva er det du ikke liker ved den? ;)

Endret av Mering90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke vrengen på marshall MG. Synes den er innestengt og kjedelig. Men den virker greit hvis du putter bra distortion pedal foran da. Hvis du er ute etter forsterker i samme slengen og du ikke skal bruke så mye penger ville jeg gått for en Roland cube + gitar? (Nå vet ikke jeg helt hvor mye du vil bruke da :P )

Har ikke prøvd den der så det er vanskelig å si, men det er vel kanskje høyere kvalitet på gibson / epiphone?

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke akkurat den. Har en Woodrock akustisk fra Gitarhuset, og den er iallfall helt ok!

Den LP'en ser jo iallfall stilig ut! Kan ikke tenke meg den er noe dårligere enn andre LP kopier, t.o.m Epiphone sine.

Forstår det sånn at du er nybegynner, så kanskje lurt å kjøpe denne som er tålig rimelig da. Du får sikkert solgt den greit senere hvis du må ha en ny gitar.

Begynte selv med en helt billig Morgan Strat, god nok for meg lenge den (Men ikke nå lenger :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså hvorfor ikke bare kjøpe seg en skikkelig gitar med engang så slipper du og bytte? på ebay får du en epiphone custom les paul til et par tusen lapper, det er en gitar du kan ha resten av livet, ellers er jo de beryktete esp edwards gitarene skikkelige konge gitarer til en relativt lav pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså hvorfor ikke bare kjøpe seg en skikkelig gitar med engang så slipper du og bytte? på ebay får du en epiphone custom les paul til et par tusen lapper, det er en gitar du kan ha resten av livet, ellers er jo de beryktete esp edwards gitarene skikkelige konge gitarer til en relativt lav pris

Jo det er sant...Har du noen linker? Kunne godt tenkt meg ett par linker til butikker i USA.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.