Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Metal Foundry endelig ute!


Anbefalte innlegg

Idag er det 1. juli og da er The Metal Foundry ute for salg! Det er ikkje til å legge skjul på at denne dagen har vært markert på kalenderen for alle softwareinstrumentbrukere. I denne anledning tenkte eg å lage ein slags infotråd - kva det er for noko, kva som skiller det ut fra andre, kvar kan man kjøpe og kva pris det er o.l.

The Metal Foundry er utviklet av Toontrack, som forøvrig har stått bak Drumkit from Hell, og er ein ekspansjonspakke til Superior Drummer 2.0. Dette betyr at du må ha Superior Drummer 2.0. fra før av for å kunne bruke The Metal Foundry. The Metal Foundry er ein trommemodul som lar deg programmere trommer. Du har en rekke valg, du kan endre stort sett alt av cymbaler, tommer, snares, kickdrum osv - storleik og merkevare. Det kan også nemnast at Tomas Haake frå Meshuggah har hatt ein sentral rolle i opptak, recording og sampling av denne trommemodulen, samt andre kjente artister som Devin Townsend, Fredrik Thordendal og Mattias Eklund.

Kva er krava?

- 8GB ledig lagringsplass, 35GB for full installasjon.

- DVD-stasjon

- Superior Drummer 2.0.

PC: - Windows XP/Vista

- 2GHz Pentium 4 eller Athlon med 1,5GB RAM (det er anbefalt å ha fleirkjerners CPU med over 2GB RAM).

MAC: - OSX10.4 (Tiger) eller meir. 2GHz G5 med 1,5GB RAM (det er anbefalt å ha fleirkjerners CPU med over 2GB RAM).

Kor mykje pengar må eg ut med?

Ifølge toontrack.com er veiledende pris på 139 EUR/1495 SEK/125 pund. Dette tilsvarer ca 1250 NOK. Ifølge valutakursene idag så "lønner" det seg mest å kjøpe frå svenske leverandører, da du vil kunne spare hele 2-3 norske kroner! :)

Kvar kjøper eg The Metal Foundry?

Svenske SoundStore er oppført som Toontracks leverandør i Skandinavia. På grunn av en leveringstid på 1-3 veker begynte eg å leite etter andre måtar å skaffe seg dette produktet. Da kom eg over dei britiske sidene Timespace og Toontracks offisielle webshop. På sistnemnte nettside kan du laste ned programvaren og seinare få tilsendt "resten" av produktet. Eg held på å laste ned frå denne siden as we speak, så eg kan ikkje seie med sikkertheit korleis dette foregår og kva måte det er som lønnar seg. Sjølve nedlastninga som eg lastar ned frå Toontracks offisielle webshop er på 1,5GB og eg reknar med det er komprimert. Om eg trur rett så vil dette kunne tilsvare lightversjonen på 8GB, men er som sagt usikker.

Diverse andre linker: Myhrbraaten Musikk AS 1.295NOK+frakt.

Om andre har noko å tilføye så er det berre å skrive det så kan eg oppdatere hovedposten i ettertid. Det kan også nemnast at eg på ingen måte representer Toontrack og deiras produkt. Eg er kun ein kunde som har hatt stor nytte av produkta deira.

Endret av Knutern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et kjekt program, utrolig bra tiltak med å skrive slike ting om produkt. Håper du kan få lagt ut noen lydklipp av trommene, ble veldig interessert.

Litt ned på denne siden er det lydklipp av forskjellige presets som diverse artistar har laga til.

Du får også høyre litt av trommemodulen på denne dokumentaren, i tillegg til korleis prosessen har foregått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper tråden littegrann i håp om at fleire ser tråden. Eg trudde det var fleir enn meg som har gledet meg til den dagen det kom ut! :P

Eg har også laget en liten smakebit for den som vil høyre. Klippet heiter "Metal Foundry Test". Eg har lagt trommene godt i forgrunnen og prøvd å fått trommene til å jevnt høyres godt volummessig. Det du høyrer her er den nedlastbare "sneak-peak"en som du får som en smakebit før CD'ane kjem i posten. Eg har ikkje modifisert trommene noko som helst, kun lagt på ein liten romklang, så det du høyrer her er stort sett slik du får høyre den nedlastbare versjonen.

Eg laga berre ein veldig standard/stock/repetert beat, med lite tanke på å framheve tammene og hi-hat.

Personlig mislikar eg snaren og tammene. Snaren som følger med er Sonor Artist Series 6x14", tammene hugsar eg ikkje heilt. Men eg gler meg til CD'ane kjem så eg får testa ut dei andre trommedelane for eg tvilar ikkje på at dette kjem tilslutt til å låte fett som f...! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om dette 29/5 fra sevenstring forumet. Og folk der lastet ned 23/6 eller noe tror jeg så det må ha kommet ut før første Juli.

Hørte gjennom testen din og det høres svært bra ut men har igrunnen allerede hørt en test fra en kar på sevenstring forumet. Legger ved link til den testen under:

http://www.soundclick.com/bands/page_songI...;songID=7765779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, eg som var så skråsikker på at utgivelsesdatoen var 1.juli! Vil nok tru at Tyrant sin link framstiller TMF betre enn det klippet eg laga til. Om dere har links til sidene der dere har kjøpt så kan eg linke den opp på hovedposten så førstelesere fått litt fleir valgmuligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.