Forsterkeren låter veldig bra, og du kan peile inn de fleste toner og lyder med tonekontrollene. Fungerer bra til de aller fleste sjangre da den er veldig allsidig og med 500 watt blir d ikke noen mangel på lydnivå heller hvis du har riktig kabinett.
Forsterkeren har også mange supre funksjoner som memory funksjon som gjør at du kan lagre opp til 3 ulike "presets" med forskjellige toneinnstillinger som har hver sin knapp så du lett kan skifte toneinnstilling. Det er også stereo aux input og headset-ut så du kan øve med headset (dette muter kabinettet) og ha playback til. Det er også balansert-ut via XLR som gjør at du lett kan koble ampen til et lydkort o.l. uten at du trenger DI-boks.
Her er får du altså en svært allsidig forsterkertopp med mange funksjoner for en billig penge! Forsterkeren blir sendt i original eske fra TC Electronic og alt som fulgte med forsterkeren (strømkabel, manual, stereo til minijack kabel og jack-minijack adapter til headset) følger med.
Du kan lese mer om toppen her i tillegg til specs og lydopptak av forsterkeren med forskjellige innstillinger og se videoer av flere av funksjonene!:
http://www.tcelectronic.com/bh500.asp
Forsterkeren kan prøves og sees i Rønvika uten kabinett (med hodetelefoner) eller på øvingslokalet i sentrum der jeg har kabinett til den. Send SMS eller Epost for kontakt eller skriv en melding til meg her på forumet. Kan likevel være lurt å sende SMS eller Epost da jeg ikke sjekker her hver dag. Jeg er ikke tilgjengelig på telefon mellom 08.00 og 18.00, så det er lettest å få kontakt på epost og sms. Skulle du ha noen spørsmål så må du ikke nøle med å spørre. Jeg sender til hele landet så lenge du betaler frakten. Kan også hentes i Bodø.
***KJØPER BETALER FRAKT***
Kontaktinfo:
Befinner seg i: Bodø
Prisantydning: 4000 (er åpen for pruting, men skambud blir ikke tatt seriøst)
Tlf: 93415326
Epost: henfjel@gmail.com
Bilder:

Denne tråden er låst