xshorteyx, 16.02.2012 - 08:42, skrev:
Har som tidligere i tråden nevnt att jeg kom inn på Trøndertun også
Så det blir trøndertun på meg.
Trøndertun Lyd.
Trøndertun Lyd.
Isåfall; Gratulerer!
Pink-Sabbath, 16.02.2012 - 10:03, skrev:
sjekka d ut litt, syns det så ut som en veldig bra skole i forhold til mange andre FHS med musikk, er det for sent å søke elr? hvordan er miljøet der? å hvor lang tid tar det å komme seg til bergen osv? 
Skal ikke være for sent å søke, men jeg kan jo snakke med vår kjære rektor Mona eller den rappkjefta, britiske inspektør Clive for å være sikker
Miljøet på FHS generelt er jo kjent for å være noe du husker resten av livet, og SFHS er ikke noe unntak! Her finnes all slags folk, og det er lett å komme godt overens med de fleste! Det er jo alltid noen som ikke passer inn, av forskjellige grunner, men 90% av elevene her i år fungerer nærmest som en eneste stor gjeng! Av egen erfaring har jeg null problem med å henge, jamme, game, prate eller leke med noe her! (Ja, det blir mye leking på FHS
Det som er greia med Sunnhordland FHS er at det er forbanna isolert! Men ikke isolert nok til at det blir et problem! Nærmeste butikk (Joker) er en kjapp 15-20-mins gåtur unna (3 min med bil), Bergen er 2 timer med båt, Leirvik på Stord er 20 min, bussene på øya korresponderer med alt av ferjer og båter på dagtid.
I utgangspunktet trenger du egentlig ikke forlate skolen i det hele tatt, ettersom man får alt man trenger av mat, vann, kaffe, juice og selskap på skolen
Har en lang liste med positive ting jeg kunne ramset opp, men det får du heller spørre om. Vi er midt i det store vår-prosjektet vårt her, og jeg har egentlig ikke tid til å sitte å skrive foruminnlegg!
Lista med negative ting har jeg også i bakhodet, om du gjerne vil høre! Si ifra