Jeg er svært interessert i å gå på ei linje som har fokus på både rock, jazz osv men hovedsaklig fokus på gitar.
Det var derfor jeg søkte på gitarlinja som førstevalg og rock på andre, men i og med at jeg har innstilt meg på å ikke komme inn (for å ikke bli skuffet) så har jeg sett på andre folkehøgskoler rundt om kring i landet som gir ganske like undervisningstilbud, men det er ikke så lett å vite om mange av de har mest fokus på samspill og bandprosjekter enn å gi en solid veiledning på gitar osv.
er det noen som har gått på musikklinje på folkehøgskole som kan gi meg et lite innblikk på hva som anbefales?
jeg er litt usikker på hvor det lønner seg å søke
har sjekka ut Rødde folkehøgskole som ikke ligger så langt unna Trøndertun, men vet ikke hvordan kvaliteten er der i sammenlikning.
Så har jeg også sjekka ut diverse skoler på østlandet som blant annet Rock og metal linja på Buskerud folkehøgskole, det virka faktisk veldig interessant, så er det heller ikke så langt unna hovedstaten
Jeg er ute etter å få maksimalt utbytte av året slik at jeg kan forbedre meg skikkelig å kanskje komme videre med musikk i framtia, så derfor er jeg nøye på hvordan miljø og undervisningen er
men som sagt bare kom med forslag folkens