Hopp til innhold

[Selges] Parker Fly Classic

gitar parker fly classic dimarzio

11 replies to this topic

#1 petterdahlgren

Nybegynner

• Medlemmer
  • 21 Innlegg:

Skrevet 22.01.2012 - 22:01

Jeg selger en meget pent brukt Parker Fly Classic for 12 900,- eller til høystbydende. Denne gitaren er helt utrolig å spille på, veldig allsidig med to custom DiMarzio humbuckere som kan splittes i tillegg til piezo i stolen.

Jeg selger fordi jeg ikke bruker gitaren noe særlig, den er rett og slett for behagelig! Straten og Les Paulen, som passer min spille- og musikkstil bedre, føles som tømmerstokker i forhold...

Gitaren er satt opp med 009-fjær og strenger, men 010-fjær følger med. Utrolig lettspilt.

Sjekk ut parkerguitars.com for mer info. Mail meg for flere bilder.

Kan også være interessert i bytter. Kom med forslag... :)

Gitaren befinner seg i Kragerø.

Email: info@petterdahlgren.com

Vedlagt(e) fil(er)

Dette innlegget har blitt endret av petterdahlgren: 04.05.2012 - 08:06

#2 petterdahlgren

Nybegynner

• Medlemmer
  • 21 Innlegg:

Skrevet 02.02.2012 - 22:47

Noe interesse, men fremdeles til salgs....

#3 petterdahlgren

Nybegynner

• Medlemmer
  • 21 Innlegg:

Skrevet 12.02.2012 - 00:18

Nedsatt pris i en begrenset periode: kr. 14 000,-!!!

Dette innlegget har blitt endret av petterdahlgren: 12.02.2012 - 00:19

#4 stromstans

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 598 Innlegg:

Skrevet 12.02.2012 - 19:50

Disse gitarene har dessverre mye høyere bruksverdi enn salgsverdi, i og med at dagens gitarister er pinlig konservative.
Slå til folk, bedre og mer unike gitarer er ikke å få tak i (er min subjektive (og strengt allmengyldige) mening).

#5 xshorteyx

Suhr(e)hue

• Medlemmer
  • 2956 Innlegg:

Skrevet 16.02.2012 - 11:16

Hadde jeg hatt penger, eller tørt å ofre Suhr'en min (noe jeg sikkert aldri gjør) så hadde den gitaren der vært min nå.
Sære, rare, men samtidig helt sykt deilige gitarer.
Suhr Pro S3 Bengal-Burst. An ultimate strat.
Fractal Audio Axe FX Standard + MFC-101
Marshall Valvestate 8008 poweramp + gammalt halvrusje Marshallcab av en sort

Ibanez Thinline Telecaster '73

#6 Metalbrain

Tappefaen

• Medlemmer
  • 3754 Innlegg:

Skrevet 16.02.2012 - 12:49

Prisen er nok litt stiv, og som stromstans skriver har disse gitarene dessverre høyere bruks- enn salgsverdi. Det jeg har sett av Parkere tidligere har gått for nærmere halve prisen av det du forlanger.. Men flott gitar, lykke til med salget!

Dette innlegget har blitt endret av Metalbrain: 16.02.2012 - 12:50

#7 petterdahlgren

Nybegynner

• Medlemmer
  • 21 Innlegg:

Skrevet 20.02.2012 - 22:30

Denne gitaren må ikke forveksles med de rimeligere Nitefly modellene eller den billige P-serien produsert i Asia. Dette er en fullblods USA Parker Classic, tynn som en flis. Mener å huske at listeprisen på disse lå på kr.30-40 000, så tror ikke prisen er så mye å utsette på. Det virker ikke som om det er så mange som har oppdaget disse gitarene her hjemme, og det er jo nok en god grunn til å skaffe seg et topp eksemplar av disse moderne klassikerne... :)

#8 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11775 Innlegg:

Skrevet 21.02.2012 - 00:34

Siden jeg eier en Nitefly, kan jeg gå god for at dette ikke er en. Dette virker mer forsegjort, noe trådstarter sikkert kan bekrefte.
Når det er sagt, legger jeg meg ikke opp i forlangende pris eller slikt i det hele tatt, rett og slett fordi jeg ikke har peiling på det.
Niteflyen er en meget god gitar. Halsen på min er av en annen verden, og jeg har tross alt noen få gitarer, både billige og litt mer kostbare, selv om jeg ikke har veldig dyre gitarer.
Man skulle da tro denne er vesentlig råere..
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.

http://db.tt/8bNRgeY

Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

#9 Debris

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 3025 Innlegg:

Skrevet 21.02.2012 - 01:07

Desverre sant at de går for lave priser.
Har hatt 2stk Classic og begge gikk billig, hadde de ikke hatt så tynne halser tror jeg at jeg hadde hatt de fortsatt.
De låter litt tynt, men jeg likte godt Piezo`n blandet med de magnetiske pickupene
Nitefly, ihvertfall de eldre har jo tykkere halser enn Classic forresten.

Prøvde å få fabrikken til å bygge etpar custom, men prisen ville blitt altfor høy hehe. Men de ga meg da kostpris på de andre så man kan ikke klage.

Håper du får igjen en pris du blir fornøyd med da!
http://www.myspace.com/sonicdebris

Gitarer:
http://forum.gitarno...hrsog-en-tyler/

"weaseling your way out of things is what separates us from the animals, except for the weasel"
Homer J. Simpson

#10 petterdahlgren

Nybegynner

• Medlemmer
  • 21 Innlegg:

Skrevet 06.03.2012 - 23:05

12 900,-

Gi-bort-pris!!! Benytt sjansen nå, før jeg angrer.....

#11 condemned

Warmoth Addict

• *Støttemedlem
  • 676 Innlegg:

Skrevet 07.03.2012 - 00:36

Vis innleggxshorteyx, 16.02.2012 - 11:16, skrev:

Hadde jeg hatt penger, eller tørt å ofre Suhr'en min (noe jeg sikkert aldri gjør) så hadde den gitaren der vært min nå.
Sære, rare, men samtidig helt sykt deilige gitarer.
Hvis du ofrer suhren din, kurt... voldtar jeg deg! :ninja:

Anyways! Har en kompis i skottland av alle ting, som spiller på parker. Han er ekstremt fornøyd med sin!
Gitarer: Warmoth, Gibson og Ernie Ball Music Man
Amp og Kabinett: Diezel Herbert gjennom et Bogner 2x12" oversized kabinett.
Effekter og Pedaler: Eventide Modfactor og Timefactor, Pete Cornish G-2, Xotic BB Preamp, Carl Martin Compressor, Ernie Ball Volume Pedal, Fulltone Clyde Deluxe Wah.

Hør for deg Axl Rose og Maria Mena i duett...

#12 petterdahlgren

Nybegynner

• Medlemmer
  • 21 Innlegg:

Skrevet 30.04.2012 - 22:46

bump. 12 900,- :o