Hopp til innhold

(SOLGT) Edwards Les paul (E-LP-98LTC)

10 replies to this topic

#1 metalhead

Tosk!!

• Medlemmer
  • 1406 Innlegg:

Skrevet 16.01.2012 - 20:16

Selger en Edwards E-LP-98LTC Les Paul.

Gitaren har blitt brukt så den har selvfølgelig litt wear and tear. Det er snakk om noen få hakk og riper, samt noe svakt buckle-wear, men som man kan se på bildene er det ikke noe av stor betydning. De to hakkene det er snakk om, er på baksiden.

I bridge sitter det en Seymour Duncan JB, og i neck sitter det en 59' Jazz av samme merke.
Mekanikken er Gotoh. Har også skiftet ut de kvalme Edwards-knottene med Gibson knotter.

Gitaren befinner seg i Oslo og kan sendes i postoppkrav, på kjøpers regning.

Setter prisen til 4500,-/Bud

Når det gjelder byttedealer er jeg interessert i en Fender Strat. Av mexico-modellene er det kun "60's player"-modellen som er interessant. Betaler mellomlegg oppover. Ellers så kunne jeg tatt en Xotic BB preamp som delbetaling, men det kun er snakk om denne pedalen. Er ikke interessert i noen andre pedaler.

EDIT: Kan også være interessert i en bra akustisk.

Vedlagt(e) fil(er)

Dette innlegget har blitt endret av metalhead: 20.01.2012 - 19:51

Følg med i norsktimene!

#2 metalhead

Tosk!!

• Medlemmer
  • 1406 Innlegg:

Skrevet 16.01.2012 - 20:19

Flere bilder:

Vedlagt(e) fil(er)

Følg med i norsktimene!

#3 Audun

"Smartass"

• Moderators
  • 8604 Innlegg:

Skrevet 16.01.2012 - 23:15

Hadde jeg hatt penger å avse, hadde jeg slått til tvert! Dette er et meget bra tilbud!
Bare ut av ren nysjerrighet: Hvordan fikk du Gibsonknotter til å sitte? Det er jo som kjent forskjell i dimensjoner på japsegitarer og Gibsons.
Slash: "I can hear some really cool bluesy licks at the end here, so if you just let me get my Les Paul...."
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"

Audun på ReverbNation
Audun på Myspace

#4 Byljer

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 762 Innlegg:

Skrevet 16.01.2012 - 23:53

Vis innleggAudun, 16.01.2012 - 23:15, skrev:

Hadde jeg hatt penger å avse, hadde jeg slått til tvert! Dette er et meget bra tilbud!
Bare ut av ren nysjerrighet: Hvordan fikk du Gibsonknotter til å sitte? Det er jo som kjent forskjell i dimensjoner på japsegitarer og Gibsons.

Edwards av de bedre modellene, som denne, har CTS pots fra USA etter det jeg vet, så det er bare å modde med Gibson knotter om man finner det nødvendig!

Kremt.... Etter årets Spellemannspris og påfølgende parade fra Moralpolitiet ville jeg vært forsiktig med å bruke begrepet "japsegitarer". Det kan få alvorlige følger for din videre musikkarriere........BEER.....INCOMING!!!!! :P :D :P
-Edwards Les Paul Custom Black, E-LP98-LTC, Gibson Burstbucker 1 & 2 (mod), MiJ 2011
-Fender Telecaster '52ri, TL52-TX/VNT, Natural Ash body, Maple neck, Maple fretboard, MiJ 2007/2008
-Xotic and Boss Keeley fx
-Fender Bassman '59 LTD

#5 Audun

"Smartass"

• Moderators
  • 8604 Innlegg:

Skrevet 17.01.2012 - 00:15

Vis innleggByljer, 16.01.2012 - 23:53, skrev:

Edwards av de bedre modellene, som denne, har CTS pots fra USA etter det jeg vet, så det er bare å modde med Gibson knotter om man finner det nødvendig!

Kremt.... Etter årets Spellemannspris og påfølgende parade fra Moralpolitiet ville jeg vært forsiktig med å bruke begrepet "japsegitarer". Det kan få alvorlige følger for din videre musikkarriere........BEER.....INCOMING!!!!! :P :D :P

:D
Da er det jo ikke noe problem. Da skal ikke jeg ødelegge salgstråden mer. Regner dog med at denne går fort. :)
Slash: "I can hear some really cool bluesy licks at the end here, so if you just let me get my Les Paul...."
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"

Audun på ReverbNation
Audun på Myspace

#6 metalhead

Tosk!!

• Medlemmer
  • 1406 Innlegg:

Skrevet 17.01.2012 - 00:44

Vis innleggByljer, 16.01.2012 - 23:53, skrev:

Aha! Det visste jeg ikke :) Takk for infoen ;)
Følg med i norsktimene!

#7 Byljer

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 762 Innlegg:

Skrevet 17.01.2012 - 13:28

Du har PM ;)
-Edwards Les Paul Custom Black, E-LP98-LTC, Gibson Burstbucker 1 & 2 (mod), MiJ 2011
-Fender Telecaster '52ri, TL52-TX/VNT, Natural Ash body, Maple neck, Maple fretboard, MiJ 2007/2008
-Fender Bassman '59 LTD

#8 danthemainman80

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 268 Innlegg:

Skrevet 17.01.2012 - 21:18

Jajaja... :)
Om ikke du tar den Byljer, så gjør jeg det :)

#9 Foo

kan overhodet ikke spille gitar eller bass

• *Støttemedlem
  • 1535 Innlegg:

Skrevet 17.01.2012 - 22:59

Han kommer til å selge den om en liten stund igjen så bare smr deg med litt mer tålmodighet :P
...one finger parallel to the sky

#10 Byljer

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 762 Innlegg:

Skrevet 19.01.2012 - 11:12

Vis innleggdanthemainman80, 17.01.2012 - 21:18, skrev:

Jajaja... :)
Om ikke du tar den Byljer, så gjør jeg det :)

Den er din Dan :D
-Fender Bassman '59 LTD

#11 danthemainman80

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 268 Innlegg:

Skrevet 19.01.2012 - 13:34

Ja da spørs det bare om jeg får den da ??? :)