Spellemannskandalen
Started by davidsen, 15.01.2012 - 09:16
151 replies to this topic
Skrevet 16.01.2012 - 10:15
De siste årenene har jeg begynt å innse at ting faktisk var bedre før.
Nå griner alle for alt.
Er det så at trådstarter fortsatt digger kaizer-terje? Er han fortsatt din store helt?
Eller har du fått litt mer gangsyn igjen?
Nå griner alle for alt.
Er det så at trådstarter fortsatt digger kaizer-terje? Er han fortsatt din store helt?
Skrevet 16.01.2012 - 10:21
kruneh, 16.01.2012 - 10:15, skrev:
De siste årenene har jeg begynt å innse at ting faktisk var bedre før.
Nå griner alle for alt.
Nå griner alle for alt.
Skrevet 16.01.2012 - 10:27
Synes faktisk denne Terje kan være mann nok til å komme med en skikkelig unnskyldning, og ikke noe piss han skrev på Facebook. "Dette står jeg for til jeg dør" my ass.
____━━____┓━╭━━━━━╮
____━━____┗┓|::::::^━━━^
____━━____━┗|:::::|。◕‿‿◕。|
____━━____━━╰O--O-O--O ╯
____━━____━━╰O--O-O--O ╯
Skrevet 16.01.2012 - 10:38
Jeg er en lat debatant - så jeg bare limer inn det jeg skrev på FB i går morgens:
Sitat
Jeg så ikke spellmansprisen (var på julebord). Men takket være internætt så har jeg fått med meg noe av det skjedde, og har følgende kommentar: Jeg er kanskje godt over gjennomsnittet motstander av hverdagsrassisme og fordummende fordommer, men jeg greier ikke helt å se at "mokkamann" er et rasistisk uttrykk. Kanskje var det noe i sammenhengen der jeg ikke helt har fått med meg siden jeg ikke så programmet, men uansett forstår jeg det slik at det var (forsøk på) en fleip, og som han beklaget etterpå. Let it pass - og bekjemp rasisme der den virkelig eksisterer. Dårlige (og gode- ref. Frode Øverli) vitser ang. alle de forskjellige egenskaper vi mennesket har må være lov. Så fyr løs i kommentarfeltet med vitser om bleike, skalla, halvfeite rockere i 40-årskrisa. Jeg lover å ikke lage oppstandelse i media om noen treffer litt skeivt. God søndag!
L A G E R S A L G:
Bare Knuckle Pickups | DBZ gitarer | Diverse pedaler | Buddy Blaze K2 (handmade)
PowerGuitar.no | Join oss på: facebook.com/powerguitar
Bare Knuckle Pickups | DBZ gitarer | Diverse pedaler | Buddy Blaze K2 (handmade)
PowerGuitar.no | Join oss på: facebook.com/powerguitar
Skrevet 16.01.2012 - 13:19
Kom over denne på et annet forum. Er visst på seg selv man kjenner andre best:
http://www.blikk.no/...-er-latterlige-
Velger å oppsummere hele skandalen med at alle involverte er like tåpelige!
http://www.blikk.no/...-er-latterlige-
Velger å oppsummere hele skandalen med at alle involverte er like tåpelige!
Skrevet 16.01.2012 - 14:36
Hva mener du? Har Kaizers også gjort og sagt en del forkastelige ting opp gjennom årene? UMULIG! De er jo Norges fremste moralister! Som stort band er det jo naturlig at man mener mye om det meste, liksom. Kidsa hører jo på dem, liksom. Rasisme ække greit, men homohets er det, liksom.
____━━____┓━╭━━━━━╮
____━━____━━╰O--O-O--O ╯
____━━____━━╰O--O-O--O ╯
Skrevet 16.01.2012 - 14:40
Gutta i Kaizers er som musikken deres- latterlig
-Edwards Les Paul Custom Black, E-LP98-LTC, Gibson Burstbucker 1 & 2 (mod), MiJ 2011
-Fender Telecaster '52ri, TL52-TX/VNT, Natural Ash body, Maple neck, Maple fretboard, MiJ 2007/2008
-Xotic and Boss Keeley fx
-Fender Bassman '59 LTD
-Fender Telecaster '52ri, TL52-TX/VNT, Natural Ash body, Maple neck, Maple fretboard, MiJ 2007/2008
-Xotic and Boss Keeley fx
-Fender Bassman '59 LTD
Skrevet 16.01.2012 - 14:49
Dama hadde den store gleden av å sitte ved siden av Geir Zahl på flyet en gang hun skulle hjem til Trøndelag på besøk. Det endte opp med at han skjelte henne ut fordi hun skulle til Steinkjer, og ikke på Kaizers i Trondheim
Jævla latterlige folk det der.
____━━____┓━╭━━━━━╮
____━━____━━╰O--O-O--O ╯
____━━____━━╰O--O-O--O ╯
Skrevet 16.01.2012 - 15:42
sarge, 16.01.2012 - 09:52, skrev:
Det er ikke å snu spørsmålet mitt på hodet. Jeg snakket om hudfarge. Asiat er ikke en hudfarge.
Canadian Breed T-Class Custom
Levinson Blade Delta Standard
Höfner HA-GA 04
Mesa Boogie MkI RI
Levinson Blade Delta Standard
Höfner HA-GA 04
Mesa Boogie MkI RI
Skrevet 16.01.2012 - 18:49
Tidene forandrer seg....
Dette må da være rasisme så det holder??
Dette må da være rasisme så det holder??
Skrevet 16.01.2012 - 20:13
Tror vi sier at nok er nok nå. Plumbo-skandalen er i grunnen ferdig debattert, og de involverte parter har kommet til forsoning. De som har masse negativt å si om Kaizers, har gjort det, og enda mer diskusjon om hva som er rasisme og ikke trenger vi vel egentlig ikke. Tråden stenges og får hvile i fred.
Slash: "I can hear some really cool bluesy licks at the end here, so if you just let me get my Les Paul...."
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"
Audun på ReverbNation
Audun på Myspace
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"
Audun på ReverbNation
Audun på Myspace

Denne tråden er låst