Da er tiden kommet til at jeg kvitter meg med 7strengeren min. Grunnen til salg er fordi jeg muligens skal ha en dyrere 7strenger med fast bro.
Litt specs:
- Kropp i mahogany
- ZR-trem
- Wizzard II-7 hals, som er ganske tynn og behagelig
- EMG707, som er satt på i ettertid. Låter fantastisk til det meste og er en STOR oppgradering fra stockpickups.
- Tynn superstrat med "S-kropp"
Originalpickups kan følge med.
Jeg ønsker med noe ala 4100kr (uten frakt) for denne, men det er lov å komme med bud.
Bytteforslag i andre 7strengere blir vurdert også
Det er ca prisen jeg betalte for den, og jeg har i tillegg brukt en tusing på nye pickups og satt den opp med tykkere strenger.
Den har nå et sett strenger i 11-66, men du får med en 62-streng også, som imo er mer behagelig.
Gitaren skal være 100% strøken.
Kan vell også nevnes at gitaren ikke er i produksjon lengre og er veldig ettertraktet i utlandet.. Hvis du ser på Ebay, så forsvinner de ganske kjapt til gode priser, og jeg måtte importere denne fra Canada selv.
Selges helst i Bergensområdet, men kan til nøds sendes med posten. Kommer i en superfin Ibanez hard-case.
Hvis noen har en Schecter Blackjack eller Hellraiser eller en LTD (7strenger) å bytte mot, så kan jeg komme med et lite mellomlegg..

Flere bilder her:
http://imageshack.us.../imag0527u.jpg/
Dette innlegget har blitt endret av Troll: 30.01.2012 - 23:28

Denne tråden er låst