30 replies to this topic
Skrevet 17.01.2012 - 08:33
Et god t eksempel på at man ikke skal reparere noe som ikke er ødelagt
Skrevet 20.01.2012 - 12:42
Hei alle sammen
Har fått bekreftet at vi går ut med "Gitarer" og "Bassgitarer" som egne kategorier torsdag 2. mars.
Øvrige filtreringsmuligheter kommer på litt lenger sikt.
Takk for innspill så langt, og for deres tålmodighet!
Vennlig hilsen,
Arve Søreide
Produktsjef - FINN torget AS
Har fått bekreftet at vi går ut med "Gitarer" og "Bassgitarer" som egne kategorier torsdag 2. mars.
Øvrige filtreringsmuligheter kommer på litt lenger sikt.
Takk for innspill så langt, og for deres tålmodighet!
Vennlig hilsen,
Arve Søreide
Produktsjef - FINN torget AS
Skrevet 22.01.2012 - 22:24
i MARS?! Dere ødela ett perfekt system på musikksiden, ingen klagde, og en jobb som mest sannsynlig hadde tatt en programmerer 3sek å dele om, må vente til Mars? Hva skjer med manglende effektivitet her i verden?
Meg på myspace
Spiller med:
Chain Collector
Last Cliff (kommer snart!)
Skrevet 23.01.2012 - 09:23
ArveS, 13.01.2012 - 13:34, skrev:
Hei dere!
Håper det er greit at jeg som "ikke-gitarist" blander meg inn i diskusjonen her, men som Produktsjef på torget ønsker jeg å komme med litt ekstra informasjon.
Vi ser at den nye inndelingen på Musikkinstrumenter ikke ble helt bra, men vi er veldig glad for at dere har tatt kontakt med oss og sagt i fra om det. Basert på innspillene som har kommet inn arbeider vi med en liten revisjon av kategoriseringen, og målet er at dere skal kunne søke på spesifikke instrumentgrupper innen det har gått altfor lang tid.
Har dere andre innspill er det bare å benytte seg av feedback-tjenesten vår som du finner på forsiden av FINN torget.
Vennlig hilsen,
Arve Søreide
Produktsjef FINN torget AS
Håper det er greit at jeg som "ikke-gitarist" blander meg inn i diskusjonen her, men som Produktsjef på torget ønsker jeg å komme med litt ekstra informasjon.
Vi ser at den nye inndelingen på Musikkinstrumenter ikke ble helt bra, men vi er veldig glad for at dere har tatt kontakt med oss og sagt i fra om det. Basert på innspillene som har kommet inn arbeider vi med en liten revisjon av kategoriseringen, og målet er at dere skal kunne søke på spesifikke instrumentgrupper innen det har gått altfor lang tid.
Har dere andre innspill er det bare å benytte seg av feedback-tjenesten vår som du finner på forsiden av FINN torget.
Vennlig hilsen,
Arve Søreide
Produktsjef FINN torget AS
Why fix it if it works?
-Edwards Les Paul Custom Black, E-LP98-LTC, Gibson Burstbucker 1 & 2 (mod), MiJ 2011
-Fender Telecaster '52ri, TL52-TX/VNT, Natural Ash body, Maple neck, Maple fretboard, MiJ 2007/2008
-Xotic and Boss Keeley fx
-Fender Bassman '59 LTD
-Fender Telecaster '52ri, TL52-TX/VNT, Natural Ash body, Maple neck, Maple fretboard, MiJ 2007/2008
-Xotic and Boss Keeley fx
-Fender Bassman '59 LTD
Skrevet 23.01.2012 - 10:15
Funker det? Ikke rør det!
Black Snake
Kan du lese dette må du jo være helt idiot.
Kan du lese dette må du jo være helt idiot.
Skrevet 23.01.2012 - 13:32
Poenget er vel at noe som ikke tar 5 minutter har det tenkt å bruke godt over en måned på å gjøre noe med.
Syns det er litt rart at det bruker så lang tid, men er jo veldig bra at de gjør noe med det i det hele tatt.
Syns det er litt rart at det bruker så lang tid, men er jo veldig bra at de gjør noe med det i det hele tatt.
You Wanted the Best, You Got the Best!!
Skrevet 23.01.2012 - 14:14
Tja, det kan vel hende at scriptet på hele sida må skrives om for å få gjort den endringen. Hvis det da er flere ting som også må rettes opp, tar vel ting gjerne litt tid.
____━━____┓━╭━━━━━╮
____━━____┗┓|::::::^━━━^
____━━____━┗|:::::|。◕‿‿◕。|
____━━____━━╰O--O-O--O ╯
____━━____┗┓|::::::^━━━^
____━━____━┗|:::::|。◕‿‿◕。|
____━━____━━╰O--O-O--O ╯
Skrevet 24.01.2012 - 00:29
Er det noen andre som sliter med å komme gjennom med betalingen på Finn? HAr prøvd å legge ut en annonse i to dager nå, men det går bare ikke gjennom betalingen.. Blir frustrert..
Angående tid og endringer:
Det tar nok mer enn en natt å skripte om en hel side.. Spesielt når det er en såppass stor side ala Finn som da i tillegg skal være stabilt, så krever det tid.
Og det at man aldri skal prøve å forbedre noe som virker, er bare tåpelig. Hadde det vært slik, så ville verden og teknologien stoppet opp for lenge siden.. Er nett som å si til en gitarist " Har du en gitar som funker, trenger du ikke en ny en.. Selv om den nye er bedre"
Angående tid og endringer:
Det tar nok mer enn en natt å skripte om en hel side.. Spesielt når det er en såppass stor side ala Finn som da i tillegg skal være stabilt, så krever det tid.
Og det at man aldri skal prøve å forbedre noe som virker, er bare tåpelig. Hadde det vært slik, så ville verden og teknologien stoppet opp for lenge siden.. Er nett som å si til en gitarist " Har du en gitar som funker, trenger du ikke en ny en.. Selv om den nye er bedre"
Dette innlegget har blitt endret av Troll: 24.01.2012 - 00:31
'09 Schecter Blackjack ATX C-1
'08 Schecter Hellraiser C-7 NT
'05 Epiphone LPC m/ EMG 60/81
'XX Taylor BB akkustisk
Marshall JVM, Madamp AM15MkII > Framus 212V30 > custom 1x12 V30 >> PODXT ms, UX1
'08 Schecter Hellraiser C-7 NT
'05 Epiphone LPC m/ EMG 60/81
'XX Taylor BB akkustisk
Marshall JVM, Madamp AM15MkII > Framus 212V30 > custom 1x12 V30 >> PODXT ms, UX1
Skrevet 02.02.2012 - 08:57
Finn har fått nye undergrupper, blant annet bassgitar.
+1
+1
Sandberg California VM
Asdown Mag
Cort Earth 100 F
Asdown Mag
Cort Earth 100 F
Skrevet 04.02.2012 - 15:54
Se der ja! nå funker det igjen
Meg på myspace
Spiller med:
Chain Collector