Hopp til innhold

(Vurderes solgt) Warmoth strat

strat floyd super

3 replies to this topic

#1 Hammero

Viderekommen

• Medlemmer
  • 176 Innlegg:

Skrevet 04.01.2012 - 17:10

Her i Trondheim sitter jeg og vurderer om jeg skal selge superstraten min. Det er en strat kropp med Birds Eye Maple hals med Floyd locking nut. Hvilket tre det er i kroppen vet jeg dessverre ikke. Men det jeg vet er at den er vanvittig god å spille på og denne har vært førstevalget mitt ganske lenge til fordel for Ibanezene mine, deriblant en Jem.
Ved et evt salg blir det satt på nytt plekterbrett med SSS konfigurasjon slik at det blir Seymour Duncan Hotrails i både neck og bridge.
Singelcoilen i midten vet jeg rett og slett ikke hva er, men den er grei.
Hvilket plekterbrett det evt blir kan kanskje være opp til kjøper så du får det brettet du syns best om.
Jeg vet at jeg egentlig banner i min egen kirke når jeg sier at jeg syns denne Floyden fungerer bedre enn Edge systemene til Ibanez og jeg har de fleste systemene fra dem. Det er montert en brass block under Floyden for bedre sustain og ettersom den blokka er litt tyngre enn det originale, gjør denne både større og lengre "flutters" enn normalt. Om man skulle være opptatt av slikt. :-)
Kr. 4 500,- inkl frakt fra Trondheim.

Vedlagt fil  IMG_00031.JPG   1.83MB   79 Antall nedlasninger

Dette innlegget har blitt endret av Hammero: 04.01.2012 - 18:16

"I say a prayer when I need it the most, to The Father, The Son and The Holy Ghost." JBJ

#2 Greener

Slacker

• Administrators
  • 6164 Innlegg:

Skrevet 04.01.2012 - 17:25

jeg foreslår et bilde med litt heftigere dimensjoner kanskje?
Hesitation is a hole in the head, and contradiction buys you time..

#3 Hammero

Viderekommen

• Medlemmer
  • 176 Innlegg:

Skrevet 04.01.2012 - 17:41

Hm, det ble såpass lite, ja. Da får vi få inn et litt større bilde i løpet av kvelden....
"I say a prayer when I need it the most, to The Father, The Son and The Holy Ghost." JBJ

#4 Hammero

Viderekommen

• Medlemmer
  • 176 Innlegg:

Skrevet 04.01.2012 - 18:18

Da ble bildet litt bedre. Må i samme slengen si at jeg har tatt av tonepotene men de kan jeg sette inn igjen ved et evt salg.