Foreløpig spiller jeg i et hardcore-punk band, jeg har ikke egentlig tenkt til å slutte i dette bandet i prinsippet, men jeg vil gjerne begynne seriøst med litt mer min type musikk, djent, heavy metal, deathcore, death metal eller hva nå enn, i et band sammen med andre musikere som ikke har noe i mot en dyktig og kreativ gitarist som kanskje er litt yngre enn resten av bandet, fordi jeg regner meg selv som en del bedre enn en gjennomsnittlig gitarist på min alder. Hvis dere isåfall er kjempeglad i alkohol, kanskje bare å drite i det, så slipper vi å bryte lover
Jeg blir inspirert av band som:
Meshuggah
Periphery
Lamb of God
Born of Osiris
Veil of Maya
Animals as Leaders
Threat Signal
Whitechapel
Nociceptor
Chimaira
August Burns Red
Volumes
Red Seas Fire
Elitist
The Contortionist
After The Burial
The Browning
All Shall Perish
Mnemic
Arkaea
Gojira (en smule)
The Devil Wears Prada
Trepalium
osv osv osv.
Hvis det er bare noen få eller bare ETT eneste band her som inspirer deg/dere, så funker det for meg! Er ikke særlig pirkete utenfor dette spektret her, så lenge det ikke er helt borti Asking Alexandria eller blessthefall i tillegg, det er ikke fett ass, etter min mening iallefall.
Mitt utstyr
Jeg har en 7-strenger Ibanez med Dimarzio pickups (snart dimarzio, iallefall) og en 6-strenger ESP LTD med EMG og drop C.
Har også en ENGL Blackmore forsterkertopp og et ENGL PRO cab med 4x12 Celestion Vintage 30.
selfølgelig bruker jeg en Boss NS-2 i tillegg til dette.
Har også en Line 6 combo, hvis det er mer i den grad dere også har
Om du ikke spiller i et band som søker gitarist med denne type inspirasjon, men heller har lyst til å etablere ett, ta gjerne kontakt istedenfor ikke å gjøre det!
Kontakt:
mail: christiangutt@hotmail.com
YouTube: GameKid98
eller facebook funker også
Christian Tjore
Håper på svar å snart som mulig.
Keep shredding
Dette innlegget har blitt endret av ChristianTjore: 03.03.2012 - 12:50