protone envelope pedal.jpg 16.55K
15 Antall nedlasningerDenne har jeg ikke hatt lenge. Jeg var egentlig på jakt etter en pedal både for bass og gitar, og kjøpte denne ny på tilbud. Den fungerer helt ypperlig på gitar og gir en herlig auto-wah type lyd, og har også den unike up/down bryteren som på en måte "snur" wah-lyden. Tøft. Den fungerer dessverre ikke så godt på bass (noe som mest var ønsketenkning).
Jeg bruker den dessverre ikke så mye, og denne legges derfor ut for salg siden jeg stadig forsøker å forenkle oppsettet og frigjøre penger til nye ting.
Nesten ny og kommer med original eske.
Pris: 500 kr
Behringer WD300 Warp Distortion

Fikk denne i en hyggelig, liten byttehandel. Jeg har brukt den lite, og det er bedre at den går til noen som har bruk for den.
Pris: 150 kr
Behringer X V-AMP

Behringer X V-amp har masse effekter og expression-pedal som kan styre nesten hva som helst av parametre mens man spiller. Faktisk ganske solid bygget (metallchassis med solide pedaler i tykk plast).
Jeg har hatt den ute til salg før da jeg skaffet meg rørforsterker og ikke trengte ampsimuleringene. Trakk tilbake salgsannonsen igjen likevel, siden jeg den har mange andre effekter (ekko, delay, oktaver og andre moduleringer) som fungerer veldig bra. Expression-pedalen er nesten unik i denne prisklassen. Den kan styre valgfrie parametre knyttet til hver effekt og kan ikke minst fungere som en rimelig og grei Wah (og som var mye av grunnen til å kjøpe denne, for billigere wah får man nesten ikke).
Selges fordi jeg likevel ikke bruker den spesielt mye. Jeg er nok en enklere sjel enn jeg trodde.
Kommer med original eske og bruksanvisning, inkludert ekstra informasjon om kalibrering av expression-pedalen (lastet ned og skrevet ut fra nettet).
Pris: 500 kroner
Produktene befinner seg i Halden.
Dette innlegget har blitt endret av sarge: 23.04.2012 - 22:21