Hopp til innhold

[Selges] Behringer X V-amp multieffekt, pedal ProTone Flying Eye Envelope Filter og pedal Behringer WD300 Warp Distortion

18 replies to this topic

#1 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 22.12.2011 - 10:29

ProTone Flying Eye Envelope Filter

Vedlagt fil  protone envelope pedal.jpg   16.55K   15 Antall nedlasninger

Denne har jeg ikke hatt lenge. Jeg var egentlig på jakt etter en pedal både for bass og gitar, og kjøpte denne ny på tilbud. Den fungerer helt ypperlig på gitar og gir en herlig auto-wah type lyd, og har også den unike up/down bryteren som på en måte "snur" wah-lyden. Tøft. Den fungerer dessverre ikke så godt på bass (noe som mest var ønsketenkning).

Jeg bruker den dessverre ikke så mye, og denne legges derfor ut for salg siden jeg stadig forsøker å forenkle oppsettet og frigjøre penger til nye ting.

Nesten ny og kommer med original eske.

Pris: 500 kr

Behringer WD300 Warp Distortion

Postet bilde

Fikk denne i en hyggelig, liten byttehandel. Jeg har brukt den lite, og det er bedre at den går til noen som har bruk for den.

Pris: 150 kr

Behringer X V-AMP
Postet bilde
Behringer X V-amp har masse effekter og expression-pedal som kan styre nesten hva som helst av parametre mens man spiller. Faktisk ganske solid bygget (metallchassis med solide pedaler i tykk plast).

Jeg har hatt den ute til salg før da jeg skaffet meg rørforsterker og ikke trengte ampsimuleringene. Trakk tilbake salgsannonsen igjen likevel, siden jeg den har mange andre effekter (ekko, delay, oktaver og andre moduleringer) som fungerer veldig bra. Expression-pedalen er nesten unik i denne prisklassen. Den kan styre valgfrie parametre knyttet til hver effekt og kan ikke minst fungere som en rimelig og grei Wah (og som var mye av grunnen til å kjøpe denne, for billigere wah får man nesten ikke).

Selges fordi jeg likevel ikke bruker den spesielt mye. Jeg er nok en enklere sjel enn jeg trodde.

Kommer med original eske og bruksanvisning, inkludert ekstra informasjon om kalibrering av expression-pedalen (lastet ned og skrevet ut fra nettet).

Pris: 500 kroner

Produktene befinner seg i Halden.

Dette innlegget har blitt endret av sarge: 23.04.2012 - 22:21

Youth is wasted on the young

#2 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 28.12.2011 - 10:54

Bumpetibump

#3 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 28.12.2011 - 16:38

Om jeg ikke får respons her på forumet innen rimelig tid vil disse også bli lagt på finn.no. Dersom man er i startgropa er dette gode multieffekter som gir mulighet til å prøve hva ulike effekter gjør uten at det koster skjorta.

#4 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 30.12.2011 - 13:39

Disse er som sagt i Halden. Dersom kjøper henter og betaler cash kan jeg gå ganske lavt i pris, siden jeg da slipper bryet med å pakke, sende osv. Prisen er som sagt diskuterbar. Dette er effekter som fungerer bra og som jeg brukte mye så lenge jeg hadde transistorforsterker og ingen dedikerte pedaler. Selges altså fordi jeg har forenklet oppsettet og gått over til rørforsterkere.

Det hender også at jeg er i Oslo i forbindelse med jobb, om det hjelper.

Fine for begynnende elgitarister på lavt budsjett som ønsker å utforske effektverdenen.

Dette innlegget har blitt endret av sarge: 30.12.2011 - 14:26

#5 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 08.01.2012 - 22:18

Bump. Og setter ned prisen litt. :)

#6 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 08.01.2012 - 23:39

Lagt ut en ekstra pedal.

#7 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 13.01.2012 - 15:52

Pocket Pod er solgt.

#8 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 16.01.2012 - 13:46

Enda littegranne ned i pris på X V-ampen. Får man billigere multieffekt enn dette?

For å si enda litt mer om hva den kan (sakset fra hjemmesiden):

High-resolution stereo multi-effects processor including first-class stomp box simulations, delay, wah wah, chorus, flanger, reverb, noise gate, compressor effects and many more

Freely assignable expression pedal for real-time control of effects or wah/volume control

Amp and cabinet simulation, compressor, noise gate, EQ, modulation effects, delay and reverb can be used simultaneously in any combination

Awesome modulation and pitch bend effects

Dedicated semi-parametric EQs for low-end and presence control

9 different output configurations for utmost flexibility

100 memory locations—easily editable and storable

2 stereo TRS Line and Headphone outputs plus

Intuitive controls and comprehensive display for visual feedback during editing

Adjustable, super-precise auto-chromatic tuner

Power supply included

High-quality components and exceptionally rugged construction ensure long life

#9 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 23.01.2012 - 12:56

Bumbetibump .... og ferdig pruta!

Har ikke satt ned prisen mer nå. Da er disse mer verdt for meg som morsomme effektdingser som jeg sjelden bruker, men som man kan ha det gøy med en gang i blant. Lar dette ligge ute noen uker til, men her føler jeg at jeg har prutet ned det meste for potensielle kjøpere selv. ;)

For dem som ønsker å prøve ut multieffekter men har lavt budsjett mener jeg X V-ampen er et godt kjøp. Jeg ga full nypris da jeg kjøpte den, og synes den var verdt de pengene så lenge jeg hadde bruk for effektene.

Envelope-filteret er faktisk veldig kult, og down-effekten er det ganske få andre envelope/autowah-effekter som har.
Skal se om jeg får tatt opp noen lydklipp for denne. Denne går jeg IKKE ned i pris på. Bare såvidt jeg er sikker på at jeg vil selge, siden denne er såpass unik.

Henter man i Halden, så kan man jo også få prøve litt før man kjøper, og sparer jo portoen.

Dette innlegget har blitt endret av sarge: 23.01.2012 - 14:20

#10 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 27.01.2012 - 20:43

Prisbump. Nå er multieffekten helt nede i 400 kr, bare for å ha en rund sum. Den er ikke blitt noe dårligere av den grunn.

Jeg kommer ikke til å senke prisene mer. Da gir jeg dem heller bort til noen jeg kjenner godt.

Dette innlegget har blitt endret av sarge: 27.01.2012 - 20:44

#11 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 05.02.2012 - 02:25

Ingen som vil ha noe her? I så fall lar jeg den bare ligge en uke eller to. Så trekker jeg annonsen tilbake.

Dette innlegget har blitt endret av sarge: 05.02.2012 - 02:25

#12 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 13.02.2012 - 09:31

Bump.

#13 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 27.02.2012 - 06:01

Bump

Dette innlegget har blitt endret av sarge: 27.02.2012 - 06:02

#14 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 01.03.2012 - 20:20

Jeg har nå valgt å trekke denne tilbake igjen. og den er derfor ikke til salgs lenger med mindre jeg får et godt bud. Det viser seg at alle effekter utenom ampsimuleringene også fungerer helt strålende for bruk ved opptak (geriljastil). Bruker den for vokalopptak akkurat nå ;) :

Behringer X V-AMP
Postet bilde
Behringer X V-amp har masse effekter og expression-pedal som kan styre nesten hva som helst av parametre mens man spiller. Faktisk ganske solid bygget (metallchassis med solide pedaler i tykk plast).

Jeg har hatt den ute til salg før da jeg skaffet meg rørforsterker og ikke trengte ampsimuleringene. Trakk tilbake salgsannonsen igjen likevel, siden jeg den har mange andre effekter (ekko, delay, oktaver og andre moduleringer) som fungerer veldig bra. Expression-pedalen er nesten unik i denne prisklassen. Den kan styre valgfrie parametre knyttet til hver effekt og kan ikke minst fungere som en rimelig og grei Wah (og som var mye av grunnen til å kjøpe denne, for billigere wah får man nesten ikke).

Selges fordi jeg likevel ikke bruker den spesielt mye. Jeg er nok en enklere sjel enn jeg trodde.

Kommer med original eske og bruksanvisning, inkludert ekstra informasjon om kalibrering av expression-pedalen (lastet ned og skrevet ut fra nettet).

Pris: 400 kroner

Dette innlegget har blitt endret av sarge: 23.04.2012 - 22:18

#15 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 14.03.2012 - 13:52

Bump

#16 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 23.04.2012 - 22:17

Bump

#17 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 23.04.2012 - 22:22

Behringer X V-amp er lagt ut igjen, men til en litt høyere pris enn sist igjen. Den har litt verdi for meg, men jeg har lyst til å kjøpe en større og dyrere multieffekt, og da vil jeg bli kvitt denne først.

#18 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg:

Skrevet 03.05.2012 - 22:54

Bump.

#19 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2636 Innlegg: