Jeg var i Spektrum. Hadde lite forhåpninger, for sist jeg så dem var det sånn passe... Også var det så utrolig bra, gitt

!! Fikk helt bakoversveis jeg, av låtvalget, spillegleden (også de i symfoniorkesteret gliste, lo og headbanget), og hvordan orkesteret passet inn i låtene. Viser seg at veldig mange Purple-låter kler svært orkester knallbra. Perfect Strangers, f.eks, ble om mulig ennå mer monumental. Fryser faktisk på ryggen når jeg skriver det! Hehe....
Jeg
hater trommesoloer, men den til Paice, i The Mule, var meget bra. Også soloen til Don Airey var tøff, med den råeste orgel-sounden jeg noensinne har hørt. Gud vet hva han har gjort med det orgelet, men det høres ut som noe ble sprengt inni der ihvertfall.
Steve Morse hadde en solo-spot, og er jo en jækla bra gitarist, ingen tvil om det! Noe av det han gjør i låtene, på soloer, f.eks, er jo veldig langt fra det Blackmore gjorde, det er vel derfor folk ikke liker'n så godt i Purple. Jeg ser den. Men det får vi leve med..
Alt i alt en særdeles bra konsert, og mye mer liv i publikum enn da de var her sist

!! Space Truckin!!!