Hopp til innhold

[Solgt] 2 stk latterlig billige gitarer, Ibanez RG og Woodrock SG

12 replies to this topic

#1 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2070 Innlegg:

Skrevet 05.12.2011 - 21:12

Har disse to prosjekt/begynner/leke-gitarene stående, de blir ikke brukt, så jeg prøver å selge de.
Postet bilde

Nr:1: (til høyre på bildet over....)

Ibanez RG type... TRor det er en RG470 fra ca. 1995, made in Korea.
Fantastisk finish på den, transparent lilla/svart, og rosa humbuckere.
24 bånd, H-S-H, DiMarzio humbuckers, Ibanez single-coil i midten.
Har byttet ut den originale Lo-TRS Trem II tremoloen, med en splitter ny Licensed Floyd Rose fra GFS.
Et par småsår i lakken, men helt topp spillemessig, rask og rett hals, med fin lav action.
Er med ei heller dårlig reim....
Suser litt i elektronikken nå, men tenkte at ny eier skal få lov til å bryne seg på det. Susingen kom etter at jeg byttet tremoloen.......

Se forøvrig også denne tråden: http://forum.gitarno...banez-er-dette/

NB: Begge to er solgt...

Nr:2: (til venstre på bildet over....)

Woodrock SG type, fra Gitarhuset.
Denne har jeg lekt med, pusset og lakkert, og byttet mikker.
En helt fantastisk nydelig lilla-burst....
Og Zebra-buckers fra GFS, helt nye. Veldig bra lyd i disse!
Alt er helt i orden på denne. <tvilsom reim er med til denne også.

Også har jeg 1 stk gitar hardcase, merket er Guitar Research, noe sliten, men fullt ut brukbar, alle låsene og håndtak er helt i orden, ikke noe alvorlig. Passer greit til Ibanezen, passer litt dårlig til SG'en, men den går i.
Selges med førstemann som vil ha den, da pakkes gitaren og sendes i hardcasen.

Priser:

Ibanezen: 800 kr (det er omtrent det den nye Floyden kostet...... gitt vekk spør du meg....)
Woodrock: 500 kr (litt mer enn prisen på humbuckerne....)
Gitarkofferten: 300 kr, og selges kun sammen med en av gitarene.

Frakt kommer i tillegg, og jeg aksepterer kun forskuddsbetaling. Sjekk forøvrig feedback-tråden min her: http://forum.gitarno...c/26518-askret/

Alt befinner seg i Kristiansand. Ta kontakt på pm eller mail til askret@online.no

Her er noen flere bilder:

Vedlagt(e) fil(er)

Dette innlegget har blitt endret av askret: 08.12.2011 - 16:03

Amper: Mesa/Boogie Roadster, Ibanez TSA15H, Madamp G2 (2watt rør) og en Roland MicroCube
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..
Annet: Boss GT-100 og et hav av pedaler, stadig noe til salgs!

#2 RalphDarwin

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 829 Innlegg:

Skrevet 05.12.2011 - 23:44

Regner med at dette blir solgt snart, men hvis det ikke skjer, så kan jeg ha inn et bud på 500kr på Ibanezen. Hadde vært litt gøy å prøve seg på susinga=)
Utstyrstråden min med bilder KLIKK HER=)
Akustiske gitarer: Ibanez; AEG8 & AW20 '79(Japan).
El-gitarer:Ibanez GRG170DX&GhostRider220, Fender HM Strat, Washburn MG821 & Gibson LPS50&60's Tribute

Bass:Ibanez SR300DX
Keyboard:Yamaha PG DGX220, Kawaii & 2x M-audio midi.
Ukulele:Hilo

#3 kristoffereide

Kønig

• Moderators
  • 2998 Innlegg:

Skrevet 06.12.2011 - 00:05

Du vil ikke bytte RGen mot en ny epi lp jr.?
*Relativt fantastisk*
Tilgi mine mange skrivefeil, jeg bruker iPhone...

Feedback for kjøp/salg
www.eanalog.com

#4 Thunder Fingers

No more mr. nice guy.

• *Støttemedlem
  • 2146 Innlegg:

Skrevet 06.12.2011 - 01:50

Lekegitar høres greit ut, tror jeg tar ibanez'en om den ikke er solgt.. Jeg trenger en gitar som jeg ikke får angst av at jeg aldri rører (se en annen salgs-tråd :P )

Meg på myspace

Spiller med:
Chain Collector

Last Cliff (kommer snart!)

#5 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2070 Innlegg:

Skrevet 06.12.2011 - 10:32

Nå ble det endel rot her, med ubsvarte meldinger, folk som ombestemmer seg osv...
Kan alle som er interessert i en eller flere av disse gitarene (på alvor altså...) sende meg en pm, og si hvilken gitar du er ute etter, om det er med kofferten, og andre nødvendige opplysninger!

På forhånd takk!
Amper: Mesa/Boogie Roadster, Ibanez TSA15H, Madamp G2 (2watt rør) og en Roland MicroCube
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..

#6 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2070 Innlegg:

Skrevet 06.12.2011 - 10:33

kristoffereide, forslaget er notert, må se det an litt om noen virkelig kjøper Ibanezen....

#7 Jonathan

speed=emotion

• Medlemmer
  • 2521 Innlegg:

Skrevet 06.12.2011 - 11:42

Tror du får mer om du plukker av Dimarzioene og selger de hver for seg.
"Nothing is more exciting than a balding guy in his mid 30's playing van halen riffs on his plexi, in his bedroom"

http://www11.nrk.no/.../user/?id=60956

#8 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2070 Innlegg:

Skrevet 06.12.2011 - 11:44

Er ikke så interessert i å bare få mer, vil bare bli kvitt gitarene jeg, for en billig penge til en lykkelig kjøper!
Bare å kjøpe mikkene, så får du en gitar og splitter ny tremolo på kjøpet!

Dette innlegget har blitt endret av askret: 06.12.2011 - 11:45

#9 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2070 Innlegg:

Skrevet 06.12.2011 - 13:17

Da har alle kommunikasjonsproblemer løst seg, og Ibanezen med kasse er solgt.

En herlig og latterlig billig Woodrock SG fremdeles til salgs!

Og for å få fart i salget er SG'en nå satt ned til 500 kroner!! Billigere blir den ikke.....
Også blir det 160 kr i frakt..

Dette innlegget har blitt endret av askret: 06.12.2011 - 14:37

#10 steinros

Nybegynner

• Medlemmer
  • 18 Innlegg:

Skrevet 07.12.2011 - 21:26

Vis innleggaskret, 06.12.2011 - 13:17, skrev:

Da har alle kommunikasjonsproblemer løst seg, og Ibanezen med kasse er solgt.

En herlig og latterlig billig Woodrock SG fremdeles til salgs!

Og for å få fart i salget er SG'en nå satt ned til 500 kroner!! Billigere blir den ikke.....
Også blir det 160 kr i frakt..
Hvis ingen andre vil ha en gratis gitar, så tar jeg den. Send meg kontonummeret ditt, så kommer pengene så snart banken er i stand til å sende dem

Sender deg detaljer som pm

Dette innlegget har blitt endret av steinros: 07.12.2011 - 21:33

#11 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2070 Innlegg:

Skrevet 07.12.2011 - 21:32

Ja, her er det pickuper med gitar på kjøpet!
Sjekker pm'en jeg Steinros!

#12 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2070 Innlegg:

Skrevet 07.12.2011 - 22:10

Og takket være steinros sin interesse fikk jeg sjekket gjennom gitaren, og fikset en løs ledning.....
Tipp topp igjen nå, og klar for salg hvis kommunikasjonen funker som den skal i kveld!

#13 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2070 Innlegg:

Skrevet 08.12.2011 - 16:00

Da var også SG'en solgt!