Dette er en pedal av meget høy kvalitet som kan være veldig vanskelig å få tak i her i landet.
Lydmessig så låter den ganske mye i Marshall og Splawn-land. Låter selvsagt ikke som en ordentlig røramp, men det er imo en av de bedre pedalene jeg har eid som klarer å levere den klassiske, men likevel tykke vrengen.
Pedalen har 5 stykk kontrollere, en for Volum, Bias, Low, High og Gain. Funket kjempebra til alt fra solovreng til skikkelig tøff oldschool plexi-lignende vreng! Eneste som ikke funket for meg er at den ikke har en tight nok bunn til moderne metal, men det er den ikke ment til å levere.
Har plugget den fremfor en Fender Twin Reverb, og den låt fantastisk fint på sitt område.
Som sagt, så selges den fordi jeg trenger en pedal som leverer ren metal-vreng. Når jeg får solgt den, så skal jeg prøve å få tak i en ny EMMA-pedal, litt mer high gain.
Kjøres som standard, 9V DC.
Den er i 100% mint tilstand, og det henger en prislapp bak på den som sier "1795"
Som sagt, så er det en sjelden pedal som imo er verdt en del. Jeg selger den til 900kr fordi jeg selger den uten profitt, da jeg kjøpte den brukt.
Pris: 900kr ink frakt, rabatt ved henting i Bergen.
Kan byttes i en high gain-pedal av tilsvarende kvalitet. HT-Dual eller en EMMA Pisdi spesielt. Av Boss-pedaler så er det bare ML-2 som er aktuelt..
Lydklipp:
Dette innlegget har blitt endret av Troll: 19.12.2011 - 00:00

Denne tråden er låst