Skrev en post på dette forumet for en stund siden (juli) om at jeg hadde diverse utstyr til salgs, og ser at denne tråden er stengt. Starter derfor en ny en med samme tekst og litt snillere priser. Jeg informerte før tråden ble stengt om at Boss ME-70 var solgt, men kjøper trekte seg, og rett etter det begynte jeg å flytte, og avsluttet hele selgeprosjektet. Tar det opp igjen nå.
Marshall Valvestate 2000 AVT 50h topp og Marshall VS212 kabinett.
Rundt 10 år gammel forsterkertopp med en kombinasjon av transistorforsterker og for-forsterker med rør. Det originale røret står i, men følger med et helt nytt ubrukt rør fra Tube Amp Doctor. Selges sammen med et 2x12 kabinett. For at eventuell kjøper ikke skal få noen overraskelser: Tolex har enkelte skjønnhetsskader fra forrige eier før meg, og i tillegg er det ingen tvil om at forrige eier før meg har røykt i øvingslokalet. Er ikke slik at den stinker ut et rom, men at du kjenner det hvis du skulle finne på å stikke nesen inntil å sniffe litt. Eller hvis du åpner den opp for å se inni, som kanskje er en mer naturlig måte å oppdage det på.
Selges for 2 500,-
Det logistiske rundt denne toppen/kabinettet er litt utfordrende, for jeg bor selv i Kongsberg og forsterkeren befinner seg på Finnsnes i Troms, men dersom det er av interesse, kan jeg ordne med sending eller kjøring innenfor rimelighetens grenser rundt Finnsnes når jeg drar "hemmat te jul".
Boss ME-70 multieffektbrett
Mer info om dette her: http://www.bossus.co...?ProductId=1001
Følger egentlig ikke med strømforsyning, men du får med en universalstrømforsyning som jeg har brukt til dette brettet. Er behandlet veldig pent, og er i flott stand. Har kun hatt to eiere, og forrige eier brukte det kun på en konsert, og selv har jeg kun brukt det til hjemmebruk. Har stort sett brukt det for å spille for meg selv med headset uten å forstyrre naboer/roomies, og fungerer flott til det. Kan selvfølgelig også brukes til andre ting. Selges for 1 500,-
Brettet befinner seg i Kongsberg.
Morpheus Droptune
Som forrige gang beskriver jeg denne med en video:
Denne har kanskje blitt brukt i totalt to timer. Kjøpte den rett før innspurten av bacheloroppgave, og etter det var det flytting til Kongsberg som sto for tur, så har blitt lite tid til å virkelig få nytte av den. Kjøpt ny for 2 000,- og ønsker 1 200,- for den.
Den befinner seg også i Kongsberg.
Jeg er ingen kjiping, så hvis du har et annet prisforslag å komme med, så skal du ikke være redd for å foreslå. Det verste som kan skje er jo at jeg sier nei. Kan også sende i posten, så hvis du vil komme med et nytt prisforslag, så er det bare å komme med et som involverer frakt.
[SELGES] Boss ME-70 multieffekt, Morpheus Droptune, Marshall AVT 50h m/ VS212 kabinett
Started by e-banez, 13.11.2011 - 00:26
4 replies to this topic
Skrevet 13.11.2011 - 00:26
Skrevet 02.02.2012 - 07:08
Hadde egentlig glemt av dette. Viser seg å være tungsolgt utstyr. Bare å komme med bud, så kan jeg vurdere. Bytter er også aktuelt.
Skrevet 02.02.2012 - 18:14
Kan anbefale Droptune-pedalen. Morsom sak, som funker bra. Plukka opp en slik en selv for et halvårs tid siden!!
Welcome To The Fuckin' Jungle!
Skrevet 08.02.2012 - 07:01
Slashaxl, 02.02.2012 - 18:14, skrev:
Kan anbefale Droptune-pedalen. Morsom sak, som funker bra. Plukka opp en slik en selv for et halvårs tid siden!!
Jeg misliker sterkt å la gitarutstyr ligge ubrukt, så kom med bud eller bytteforslag. Har også en Boss BD-2 ( http://www.bossus.co...p?ProductId=126 ) på listen nå.
Skrevet 05.03.2012 - 10:00
Bump