Hopp til innhold

[Annonse] Lagersalg - Bare Knuckle Pickups

7 replies to this topic

#1 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 27.10.2011 - 18:19

Jeg selger stort sett ting jeg ikke har inne på lager - og må bestille fra leverandører for hvert salg. Ikke noe galt med det, men det er på tide å få litt gjennomlufting på lagervarer. Kjører derfor på med et lagersalg:

Bare Knuckle Pickups:

I orginalleske:

Sinner - bridge single coil - hvit - flat profile - 500,- (før 850,-)

Trilogy Suite - single coil set - hvit - flat profile - 1.200,- (før 1.900,-)

Mothers Milk - single coil set - hvit - 56 vintage stagger 1.200,- (før 1.900,-)

VHII - humbucker sett - åpne poler - sort - 1.550,- (før 2.150,-)

Stormy Monday - humbucker sett - gull cover - 1.650,- (før 2.300,-)

Løsvekt (leftovers fra når jeg har solgt kun en pickup fra ett sett):

Miracle Man - neck pickup - åpne poler - sort - 500,- (før 1.250,-)

Nailbomb - (neck) humbucker - 9.8KΩ - åpne poler - sort - 500,- (før 1.250,-)

Warpig - (neck) humbucker - 17.4KΩ - distressed cover - 650,- (før 1.440,-)

Warpig er den ene av disse:
Postet bilde

Dette innlegget har blitt endret av PowerGuitar.no: 01.11.2011 - 09:08

PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#2 Håvard E

Viderekommen

• Medlemmer
  • 75 Innlegg:

Skrevet 29.10.2011 - 01:21

Bare neck pups =\ hadde svidd noen lapper om det var snakk om bridge

#3 hkurt

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 1211 Innlegg:

Skrevet 30.10.2011 - 21:52

Kan si at favorittgitaren min har en neck pickup i bridge posisjon, og spiller som ei kule.
Og mener at disse med fordel kan brukes dersom tilsvarende bridge pickupen i settet fryktes å ha litt for heftig/høy output.
Er tross alt ikke noen rakett teknologi dette med pickuper. Men er nok snarere viktigheten av at produsentene bruker deler av bra kvalitet som blir spunnet riktig.

Dette innlegget har blitt endret av hkurt: 30.10.2011 - 21:53

Wee...

#4 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 31.10.2011 - 10:08

hkurt har et godt poeng. Det eneste som definerer at dette er neck pickups er jo hvor hotte de de i forhold til bridgepickups av samme type.

F.eks. Warpig neck pickupen har en output som er høyere en de aller, aller fleste hot output bridge pickupene man får kjøpt.

#5 draugen

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 582 Innlegg:

Skrevet 01.11.2011 - 09:39

Sendt deg pm ang Nailbomb...

#6 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 01.11.2011 - 10:04

Vis innleggdraugen, 01.11.2011 - 09:39, skrev:

Sendt deg pm ang Nailbomb...
Den er notert :)

#7 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 18.02.2012 - 12:10

Fortsatt noen igjen her :)
PowerGuitar.no
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#8 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 17.03.2012 - 14:55

Billige Bare Knuckles fortsatt tilgjengelig.
PowerGuitar.no