Hopp til innhold

[SOLGT] Lagersalg - Mayones Setius GTM 6

10 replies to this topic

#1 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 27.10.2011 - 17:35

Jeg selger stort sett ting jeg ikke har inne på lager - og må bestille fra leverandører for hvert salg. Ikke noe galt med det, men det er på tide å få litt gjennomlufting på lagervarer. Kjører derfor på med et lagersalg:

Mayones Setius GTM 6 Før 12.950,- Nå 11.950,-!!!!!!!!!

Transparent Graphite Burst flammelønnstopp, mahogany kropp, sort hardware og Seymour Duncan SH-2 (Jazz) og TB-4 (JB) pickups.

Postet bilde

Flere (mobil) bilder

For bestilling eller spørsmål - ta kontakt :)

Dette innlegget har blitt endret av PowerGuitar.no: 02.02.2012 - 11:09

PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#2 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 03.11.2011 - 15:33

Billig inngangsbillett til Mayones familien :)

#3 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 10.11.2011 - 18:08

Kongegitar til lekmanspris!!! :D
PowerGuitar.no
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#4 ChristofferD

Viderekommen

• Medlemmer
  • 125 Innlegg:

Skrevet 24.12.2011 - 23:42

Ned til 10 og jeg kjøper :)

#5 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 27.12.2011 - 10:50

Sorry..... jeg prøver tross alt å holde vedlike et grunnlag for fortsatt business - driver ikke noe konkursutsalg. I forhold til kvaliteten du får så er dette allerede kanskje det beste gitarkjøpet du kan gjøre!!!!

#6 Jawbreaker

Viderekommen

• *Støttemedlem
  • 129 Innlegg:

Skrevet 15.01.2012 - 00:11

Jeg fikk litt GAS på denne gitaren, bare så synd at den har de samme pickupsa som jeg har i les paulen min.
Hvor lang leveringstid er det sånn ca. på disse gitarene?
Jeg tenker standard modell med andre pickups.

#7 Dead Theory

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 328 Innlegg:

Skrevet 15.01.2012 - 15:43

Har du mange på lager? Har veldig lyst, men har ikke råd før feriepengene kommer

#8 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 16.01.2012 - 10:41

Vis innleggJawbreaker, 15.01.2012 - 00:11, skrev:

Jeg fikk litt GAS på denne gitaren, bare så synd at den har de samme pickupsa som jeg har i les paulen min.
Hvor lang leveringstid er det sånn ca. på disse gitarene?
Jeg tenker standard modell med andre pickups.
Standard modeller har Mayones stort sett på lager i de fleste vanlige farger. De skifter kjapt pickups i modeller de har på lager - så noen få uker så har man gitaren.

Vis innleggDead Theory, 15.01.2012 - 15:43, skrev:

Har du mange på lager? Har veldig lyst, men har ikke råd før feriepengene kommer
Har kun en på lager som går til annonsert pris.

#9 Jawbreaker

Viderekommen

• *Støttemedlem
  • 129 Innlegg:

Skrevet 16.01.2012 - 11:46

Noen få uker skal selv jeg klare å vente.(Hadde trodd det var mye mer)
Jeg tar kontakt via PowerGuitar visst det blir aktuellt.
Takk for svar:-)

#10 fleskefinn

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 711 Innlegg:

Skrevet 30.01.2012 - 23:29

Når rocktrond våkner i mårra ser han at han må sende gitaren til Oslo der fleskefinn bor.

Det viser seg at NAV sender ut feriepenger i førsten av året...

Dette innlegget har blitt endret av fleskefinn: 31.01.2012 - 00:11

Noen som vil spille sammen?

#11 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 02.02.2012 - 11:05

Da er gitaren vel på vei ned til fleskefinn. Kos deg masse med gitaren dude! :)
PowerGuitar.no