Hopp til innhold

[Annonse] Lagersalg - DBZ gitarer (superbillig!)

4 replies to this topic

#1 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 27.10.2011 - 17:11

Jeg selger stort sett ting jeg ikke har inne på lager - og må bestille fra leverandører for hvert salg. Ikke noe galt med det, men det er på tide å få litt gjennomlufting på lagervarer. Kjører derfor på med et lagersalg:

DBZ Bare Bones Religion Crucifixion Før 6.950,- Nå 5.950,-
Postet bilde
Flere bilder her (scroll litt ned)

Set-neck - 25,5'
Mahogany kropp
Mahogany hals med ibenholt gripebrett
22 bånd
Orginale DBZ pickups
Grover stemmeskruer
Sort hardware
Floyd Rose tremolo

DBZ Barchetta Absinthe Før 6950,- Nå 5950,-
Postet bilde
Flere bilder her (scroll litt ned)

Set-neck - 25,5'
Mahogany kropp
Mahogany hals med ibenholt gripebrett
22 bånd
Orginale DBZ pickups
Grover stemmeskruer
Sort hardware
Floyd Rose tremolo

DBZ Imperial FM Vintage Natural Før 6.980,- Nå 6.950,- (disse er for flotte instrumenter til å selge noe billigere!!!)
Postet bilde
Bilder i Finn annonsen

Gitaren som har vakt stor oppmerksomhet siden den ble lansert. Med form som minner om halvakkustiske gitarer, men sin tynne kropp skiller den seg virkelig fra alle andre gitarmodeller på markedet. Denne kroppen synger og sustainer som ingen annen - og gitaren vant prisen for "Best in Show" på NAMM messa sommeren 2010.

Dette er et "tone-monster" som passer de fleste stilarter.

"The Imperial is the first of it's kind - an oversized ultra-thin body that is only 5/8'' thick at the very edge... it's essentially a large soundboard. I designed this guitar to be extremely live and exceptionally responsive. You can literally feel the strings vibrating from the edge of the body to the tip of the headstock." - Dean B. Zellinsky

• Set Neck/24.75”
• Mahogany/Flame Maple Body
• Mahogany Neck
• Ebonized Rosewood Fingerboard
• 22 Frets
• Premier Series Inlays
• Scrape Binding
• DBZB/DBZ5 Pickups
• Vol/Tone/3-Way/Coil Tap
• Grover® Tuners
• Gold Hardware (Nickel on HB & VN Finish)
• DBZ Stop Tail

Kasse i immitert krokodilleskinn følger med.

Kun en av hver!

Frakt kommer i tillegg til de oppgitte prisene.

For bestilling eller spørsmål - ta kontakt :)

Dette innlegget har blitt endret av PowerGuitar.no: 18.02.2012 - 12:06

PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#2 Guns N' Roses

Über Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 3546 Innlegg:

Skrevet 28.11.2011 - 12:16

Tenkte bare jeg skulle si fra, er det meningen å senke prisen på Imperialen med bare 30 kr? :P
Slash:
"I remember one time I was running from one side of the stage to the other, and I suddenly noticed Axl was running from the opposite direction and that I wasn`t going to be able to get out of his way. Immediately went into a tuck and roll, and he jumped over the top of me. And I didn`t miss a note! It was cool."
The game

#3 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 28.11.2011 - 15:48

Vis innleggGuns N' Roses, 28.11.2011 - 12:16, skrev:

Tenkte bare jeg skulle si fra, er det meningen å senke prisen på Imperialen med bare 30 kr? :P
Ja - som jeg skriver i parantesen: disse er for flotte instrumenter til å selge noe billigere!!!

En gitarbygger som prøvde den holdt på å ramle av stolen når han fikk vite at dette er gitarer til under 10 store. De er rett og slett latterlig billige i forhold til hva du får. (og jeg kan tenke meg at de fleste andre norske forhandlere sikkert ville prise dem helt annerledes).

#4 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 12.12.2011 - 19:38

Oppdatert liste. I tillegg har jeg noe utrolige flotte Bolero på vei inn (til normalpris vel å merke):

Postet bilde

Postet bilde
PowerGuitar.no
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#5 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 18.02.2012 - 12:08

Fjernet Cavallo fra førsteposten, da denne ble solgt. Boleroene i posten over har kommet inn og er bare skamløst lekkre!!!!
PowerGuitar.no