Valley Arts gitar selges! Veldig sjelden
Skrevet 25.10.2011 - 22:39
Jeg selger nå noe av mitt gitar utstyr!
PS! Hvis du er usikker på hva valley arts er, og kvaliteten er, gå til www.valleyarts.net
Generell Valley Arts informasjon!!
Valey Arts ble brukt av mange kjente artister, Steve Lukather i TOTO, Steve Farris i Mr. Mister, Larry Carlton, Jay Graydon, Michael Landau, og mange flere...
En valley arts kropp er helt lik en Fender Stratocaster Kropp!
En EKTE Valley Arts Standard Pro gitar! Dette er et samle objekt og en meget, meget god gitar! Her er det alder kropp, maple neck og rosewood fretboard. Alt på gitaren er helt 100% originalt, til og med floyd rosen er en Valley Arts Kahler, veldig god! Denne gitaren har EMG SA SA 85 oppsett lik de aller fleste andre valley arts. Så klart er den før samick og gibson alderen. Denne gitaren ble lagd i 1991, et meget godt år for valley arts. Det er ikke hast å selge denne, så jeg er helt åpen for bud. Detter er et meget fint eksemplar av valley arts høye standard, disse gitarene er også meget, meget sjeldne! Bare 2500 valley arts gitarer ble laget. Så denne har høy samlerverdi for dem som kjenner Valley Arts.
Original kasse følger med. Denne typen Valley Arts kan gå for alt mellom 6 og 15000 kr på nett, ebay... PS. Disse gitarene stiger i pris hvert eneste år!
Selger også en Samick Valley Arts. Dette må være en av de beste eksemplarene av samick valley arts jeg har sett! Den er laget av de samme delene som de originale valley artsene ble laget av (selvfølgelig ikke samme standard da...) Den har alder kropp og maple neck med rosewood fretboard, egentlig helt 100% lik min originale Valley arts. Men den har en schaller floyd rose (noen valley arts gitarer hadde både originale Floyd Rose, Schaller og Kahler tremoloer). Som dere kanskje legger merke til så har jeg byttet ut plekter brettet med et brett med EMG S S 81. Det svarte plekter bretter som vises på det andre bildet er originalt og består av EMG SA SA 89 pickuper. Du får med begge plekter brettene.
Samicken er faktisk en fryd å spille på, noen ganger synes jeg den er deiligere å spille på enn den originale Valley Artsen... =O
Jeg hadde tenkt meg rund 5-7000 kr for denne sjeldne gitaren, pris kan såklart diskuteres =) Original kasse følger med... Ut i fra serie nummeret vil jeg si at gitaren ble lagd i 1992 rett etter at valley arts ble kjøpt opp av samick, så disse samick valley artsene ble lagd av valley arts sine standard deler =)
Selger også en Dunlop Cry Baby wah-wah, veldig kul! Selger pga. veldig lite bruk. Jeg kjøpte den ny for 1600,- så jeg kan la den gå for 900,- pris kan diskuteres hvis nødvendig =)
Selger også en Ibanez Ts-9 Tube Screamer. En veldig god pedal med deilig lyd, selges pga. har ikke behov for den når jeg kjører fullt rack=)
Kjøpte den ny for 1400,- kan la den gå for 800,- tenker jeg
Selger også 3 pickuper. Den første er en Dimarzio Paf 36th aniversary Neck Pickup F-spaced, ny, aldri brukt.
En Dimarzio Evo2 bridge, Steve Vai pickup, F-spaced.
Og en EMG 85, gull logo pickup.
Hver pickup får for 690,- hadde jeg tenkt meg.
Oppsumering:
Valley Arts Standard Pro: Gi meg bud, (selges vanlig vis for 6-15000,-)
Valley Arts Samick: 6-7000,-... åpen for diskusjon
Cry Baby: 900,-
Ibaenz TS-9: 800,-
Pickuper: 650-700,- pr. stk.
Ny eller brukt: Brukt
Skrevet 26.10.2011 - 00:50
http://forum.gitarno...-gitar-og-bass/
Prisantydning på 6-15.000,- er rimelig romslig. Regner med det betyr at du aksepterer bud på 6.000,-, dette er jo tross alt ingen auksjonsside.
Musikk er matematikk.
"Endelig en metalltrommis som slår ordentlig hardt. Jeg er så jævla lei alle som ser ut som de sitter og strikker bak trommesettet. Bare så vidt de er borti cymbalene. Det låter jo så tannløst. Hva er det som er metall med det?"
www.turbo-tuner.com
Kadenser og resolusjon
Skrevet 26.10.2011 - 02:23
Sikker på at du ikke tenker på Custom pro?
Jeg hadde en av de (Lukather modellen) Tror jeg solgte den for rundt 10K.
Veldig bra byggde gitarer som ble satt sammen av Warmothproduserte kropper og halser (dukker fortsatt opp noen NOS VA halser derfra)
Gitarer:
http://forum.gitarno...hrsog-en-tyler/
"weaseling your way out of things is what separates us from the animals, except for the weasel"
Homer J. Simpson
Skrevet 26.10.2011 - 12:14
Og ja custom pro går for MYE mer, da er det snakk om 20-40000,- kr som er det meste jeg har sett en VA Custom pro gå for.
Hvis du er interisert i en ORDENTLIG original og god Valley Arts så gi meg et fornuftig bud. Disse gitarene har jo en god samle verdi, stiger i pris for hvert år som går...
Hvis du har litt lite pener, kjøp samicken, den er MINST like god, siden den ble lagd i 1992 så er den laget av de samme delene som de originale Valley artsene!
Skrevet 26.10.2011 - 12:15
Debris, 26.10.2011 - 02:23, skrev:
Sikker på at du ikke tenker på Custom pro?
Jeg hadde en av de (Lukather modellen) Tror jeg solgte den for rundt 10K.
Veldig bra byggde gitarer som ble satt sammen av Warmothproduserte kropper og halser (dukker fortsatt opp noen NOS VA halser derfra)
Skrevet 26.10.2011 - 13:08
Har dette blitt en tråd der man får solgt en gitar, eller en tråd der man diskuterer rett pris på en gitar?..
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.
http://db.tt/8bNRgeY
Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!
Skrevet 26.10.2011 - 13:31
Skrevet 26.10.2011 - 17:34
Skrevet 26.10.2011 - 18:25
franktore, 26.10.2011 - 17:34, skrev:
Sry glemte det =) Glemte også å referere til finn annonsen http://www.finn.no/f...nnkode=31430768
Skrevet 26.10.2011 - 18:26
5000,- for samicken
600,- pr. pickup
Skrevet 26.10.2011 - 18:28
Skrevet 27.10.2011 - 18:56
Stikkord:
-Hvor produktene befinner seg
-Overskrift
-Eksakt typebetegnelse
Hvis du f.eks forlanger 900,- for en CryBaby GCB95 så forlanger du vel omtrent nøyaktig ny-pris i butikk. Det samme gjelder vel i alle fall en av pickupene osv - sjekk hva ting koster, det gjør alle potensielle kjøpere på dette forumet uansett før de handler noe.
Skrevet 28.10.2011 - 00:25
woksin, 26.10.2011 - 12:15, skrev:
Nja..Det finnes jo de som samler på de og de er jo bra gitarer, men jeg synnes vel egentlig ikke de er verdt så mye mer hvis man ser bort fra evt samleverdi.
Som sagt er de jo rett og slett Warmothgitarer som er satt veldig bra sammen.
Skal man få solgt noe så må man prise realistisk så 10K var vel omtrent det jeg kunne forvente.
Kan vel ikke si jeg savner den heller, for 10K i dag får man jo f.eks en brukt Suhr som er fantastiske gitarer.
Gitarer:
http://forum.gitarno...hrsog-en-tyler/
"weaseling your way out of things is what separates us from the animals, except for the weasel"
Homer J. Simpson
Skrevet 28.10.2011 - 06:30
Nypris på wah wahen min er 1500,- og pickupene fra USA kostet ca. 700-800 ny
Skrevet 28.10.2011 - 06:51
Jeg anbefaler deg også å sjekke ny-pris på ting, ganske enkelt fordi å sette den riktige brukt-prisen først som sist er den eneste måten å få solgt noe på dette forumet. Folk her har stålkontroll på hva ting faktisk koster pr i dag og tidligere.
Dette med priser er bare ment som gode råd, men det med mangler i annonsen sier jeg som moderator.
Du kan endre/oppdatere ditt første innlegg (også overskriften) ved å velge "endre" og så "bruk avansert redigering" - forsøk å få all viktig informasjon og oppdaterte priser med her - folk leser ikke en haug med innlegg lenger ned i en annonse.
Jeg skal hjelpe deg å rydde opp i denne annonsen og eventuelle unødvendige kommentarer når du har oppdatert første post.
Regler:
Gitar og bass
Regler for kjøp og salg av gitarer og bassgitarer .
I dette forumet kan du selge det du måtte ønske av gitarer og bassgitarer.
Du bør være en aktiv bruker av GitarNorge
Annonsens overskrift SKAL begynne med [Kjøpes] [Selges] [Ønskes kjøpt] e.l. INKLUSIVE PARANTES.
(dette er av hensyn til andre forumister, som skal kunne slippe å lese annonser om de ønsker det)
Annonsen MÅ inneholde:
- Hvor produktet befinner seg
- En prisantydning
- En beskrivelse av produktet og en eksakt typebetegnelse
Vi ber også om at du legger ved et bilde av produktet, da dette øker sjansen for at du får solgt.
Tråder som ikke følger reglene, blir slettet uten varsel.
Bruk "rapporter"- ikonet under posten når du ønsker å stenge/slette en annonse
Vær oppmerksom på at annonser som ikke har blitt bumpet de siste 3 månedene blir satt som passive og flyttet. Kontakt oss hvis du ønsker å aktivere en gammel annonse.
Skrevet 29.10.2011 - 08:35
Du for den for 600,-
Skrevet 29.10.2011 - 11:06
Skrevet 29.10.2011 - 18:00
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.
http://db.tt/8bNRgeY
Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

Denne tråden er låst