Hopp til innhold

(Solgt) Studer Revox PR-99, 2 spors studiobåndopptaker

2 replies to this topic

#1 Elma

Glad amatør

• *Støttemedlem
  • 356 Innlegg:

Skrevet 09.10.2011 - 22:45

Tenkte å høre om noen var interessert i å kjøpe en Studer Revox PR-99, 2 spors studiobåndopptaker. Vil anta at den er fra 80-tallet en gang. Sist den var i bruk funka den fint som bare det. Ser ikke noe grunn til at den ikke skal virke nå. Denne kommer med stativ på hjul. Har også noen spolebånd liggende. Jeg kan fint lite om denne Revoxen, men jeg har stjælt litt info og bilder fra en ebay annonse. Legger også ved linken til ebay. Ser at han skal ha USD 1199,99 for den. Hmm, det var ikke gæli :D

Teknisk info:

- 2 channal stereo, 2 track, 2 speed 7 1/2 and 3 3/4 ips.
- Smooth, accurate transport
- Rack mount case. Use in a rack or standalone.
- Bright digital display.
- Standard 10 1/2" (and smaller) reel capacity.
- Balanced XLR input/output

Her kan jeg sikkert arresteres på noen punkter, men som sagt, detta har jeg lite greie på.

Revoxen befinner seg på Jessheim, og her må den hentes. Spilleren er tung og stativet er stort. Jeg fant en som solgte en slik på finn, og han hadde en prisantydning på 4000,-. Lets start there.

Link til ebay siden: http://www.ebay.com/...=item336c904719

PS! Jeg har ingen mulighet for å få testa den. Så om noen skulle være interessert i å komme hit og hente den, ta den med hjem å teste, så tar vi oppgjøret om kjøper er fornøyd. Ok?

Dette innlegget har blitt endret av Elma: 14.01.2012 - 23:51

#2 Lokke

Nybegynner

• Medlemmer
  • 1 Innlegg:

Skrevet 14.01.2012 - 16:05

Hei

Er interessert i revox pr 99

Kan du kontakte meg snarest

Hilsen Svein-aage Løkke

Mob 99706638

saloekk@online.no

#3 Elma

Glad amatør

• *Støttemedlem
  • 356 Innlegg:

Skrevet 14.01.2012 - 23:49

Beklager, men jeg har glemt å stenge denne tråden. Den ble solgt for en stund tilbake.